Finnes det noe som er bedre enn Lepsyl for såre lepper?

Mikke

Glad i forumet
Sønnen min er fort tiden så plaget med munnsår og vi smører han hele tiden, men vi får det ikke bort.
(Han har tics med munnen/tunga som lager dette) men det gjør jo vondt for han.

Så hvis det finnes noe som er bedre så kom gjerne med tips til meg.

Anbefaler Utrolig-salven. Den hjelper på nesten alt. Kan bestilles på nett, husker ikke nettsiden, men Google utrolig-salven, så kommer det nok opp :)

jeg bruker savex, og har brukt den i mange år :)

jeg bruker kun mentolatum-salven på tube for såre lepper, men usikker på hvor godt den fungerer på munnsår..

Bephanten! Kan brukast til ALT!
Har brukt an mykje på jentungen når ho e sår rundt munnen og på leppene

Carmex/Savex har jeg god erfaring med til veldig såre lepper, så kanskje den kan fungere? Håper du finner en løsning!

Tender Care fra Oriflame. Beste jeg vet om!
Søstra mi var rød og sår rundt hele munnen etter å ha slikket seg rundt munnen hele vinteren, og så fikk hun låne krukken til farmor. Neste dag kunne var nesten alt borte.

Locobase repair.. Har en venn med mye atopisk eksem på leppene og han bruker den.. Jeg bruker også den!

Syns lypsyl virker best på meg, men locobase'n er veldig godt også! :) Kan også brukes som kuldekrem! :)

Alt annet en lypsyl iallefall! Den inneholder parafin og gjør såre/tørre leoper mye verre.
Bruk heller EOS, utroligsalven, god gammeldags vaselin(gjerne hvit) eller carmex.

Gutt født 09
Baby sept 13

JA! Liker ikke lipsyl selv.

Kløvervasselin som leppomade og mentholatum når leppene er ekstra såre.

Vaselin :)

Tender Care fra Oriflame. Beste jeg vet om!
Søstra mi var rød og sår rundt hele munnen etter å ha slikket seg rundt munnen hele vinteren, og så fikk hun låne krukken til farmor. Neste dag kunne var nesten alt borte.
Den er helt topp og kanbrukes på alt fra munnsår til brannsår:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp