Finnes det noe abc klinikkaktig på st Olavs?

Anni94

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Noen som isåfall har testet det?

Var egentlig veldig fornøyd med den vanliga fødestua også, men tok år og dag før vi fikk komme over på barselshotellet, og den fødesenga er ikke superbehagelig etter fødsel :shy:

Har ikke testa det ut men håper de har den nye avdelingen for naturlig fødsel åpen. Har termin i oktober. Har født 2 av 3 barn på st Olavs og jaggu ikke vært problem å komme seg over på pasienthotellet. Syns nesten ikke vi fikk hente oss inn før vi ble flyttet over. Sist kom hun kl 2 på natten og de prøvde å få meg over flere ganger men hadde mistet en del blod og var så uvell å besvimte nesten flere ganger. Men kl 06 ca, altså 4 timer etter hun var født. Da var vi faktisk på pasienthotellet.

Skal spørre jm neste gang om den der fødeavdelingen :)

Det var supertravelt når jeg var der, fødte 1130 og ga beskjed om at vi ville over ganske fort, men måååå åtte vente 3t så skulle vi få lov. Men så var det tydeligvis kø på transporten så den kom ikke før 1700.. Jeg var så trøtt og ville bare ta en dupp, men var ellers veldig oppegående da :) jordmor hadde vært innom i 5 min x3 før de 20 minuttene i pressfasen (og da måtte jeg ringe på), så det var helt tydelig travelt!

Back
Topp