Finnes det kjøleskap i 60cm bredde med isbitmaskin?

Småbarnspappa

Flørter med forumet
Trenger nytt kjøleskap og har lyst på isbitmaskin. Har ikke plass til side-by-side. Finnes det 60cm med isbitdispenser? Kan ha både kombiskap og kjøleskap, men ønsker helst kjøleskap.
Har surfet Elkjøp, Power og Skousen, men finner bare med kaldtvannsbeholder, ikkje isbitdispenser. Har noen sett dette?

Sikkert ikke svaret du ønsker, men kan det være et alternativ å putte fryser under benkeplaten? Vi har valgt å ikke ha kombiskap, og heller sette en fryser ved siden av, innebygd, under benkeplata. Der fyller vi opp med mass isbiter. Både butikkkjøpte, men også ved hjelp av masse isbiteformer.

Ikke i kjøleskap nei, men i fryseskap med 60 cm bredde kan du finne det.

Takk for input!
Ser ut som jeg ønsker et produkt som ikke eksisterer. Skal jeg ha mer enn 60cm bredde ryker det for mye oppbevaringsplass (må fjerne et høyskap). Har rikelig kjøle- og fryseplass ellers i huset, så kunne ttt til takke med mindre kjøleplass på kjøkkenet, men da blir det nok et standard kjøle- eller kombiskap uten isbiter.
Liebherr har kombiskap der du lager isbiter inne i frysedelen, men ønsker meg dispenser med kaldt vann/is..

Takk for input!
Ser ut som jeg ønsker et produkt som ikke eksisterer. Skal jeg ha mer enn 60cm bredde ryker det for mye oppbevaringsplass (må fjerne et høyskap). Har rikelig kjøle- og fryseplass ellers i huset, så kunne ttt til takke med mindre kjøleplass på kjøkkenet, men da blir det nok et standard kjøle- eller kombiskap uten isbiter.
Liebherr har kombiskap der du lager isbiter inne i frysedelen, men ønsker meg dispenser med kaldt vann/is..
Det har eksistert, legger ved lenke av to: https://prisguiden.no/produkt/husqvarna-qr2619fx-90259

Så kanskje du kan finne et brukt på Finn? :)

Nja, begge de to du viser til har kaldtvannsdispenser (og lager kullsyrevann), men de har ikke isbitmaskin.
Du taper ko en del plass på å ha integrert isbitmaskin, men hadde klart meg med mindre plass om jeg fikk integrert isbitmaskin.

• Liker
Reactions: HCS
Ja, det stemmer jo selvfølgelig! Googlet litt og sjekket ikke nøye nok. Beklager!

Tror ikke det.
Vi hadde kombiskap der vi bodde før med isbitmaskin, den isbitmaskinen tok veldig mye plass så dersom man her det i en på 60 cm vil det ikke være myte plass igjen, og så må den vel stå i fryse delen

Tror ikke det.
Vi hadde kombiskap der vi bodde før med isbitmaskin, den isbitmaskinen tok veldig mye plass så dersom man her det i en på 60 cm vil det ikke være myte plass igjen, og så må den vel stå i fryse delen
Vår står i frysedelen, nå er det kombi da. Føler det er greit nok med plass til frysevarer.

Vår står i frysedelen, nå er det kombi da. Føler det er greit nok med plass til frysevarer.
Er det av typen «dispenser» for vann og is? Har ikke funnet dette, men bare noen blant annet fra Lienherr som produserer isbiter inni frysedelen, men da må du uansett åpne fryseren og ta ut isbitene.

Gikk uansett for et vanlig kjøleskap uten frysedel i hele tatt (digg med god plass i kjøleskapet) og kjøpte en isbitmaskin utenom (1000,- på jula) som får stå på kjøkkenet.

Er det av typen «dispenser» for vann og is? Har ikke funnet dette, men bare noen blant annet fra Lienherr som produserer isbiter inni frysedelen, men da må du uansett åpne fryseren og ta ut isbitene.

Gikk uansett for et vanlig kjøleskap uten frysedel i hele tatt (digg med god plass i kjøleskapet) og kjøpte en isbitmaskin utenom (1000,- på jula) som får stå på kjøkkenet.
Det er dispenser for vann, isbiter, og knuste isbiter. Trykker på en knapp og det gir deg det du har valgt. Vi har allikevel valgt å ha vann stående i kjøleskapet, da jeg er mer fornøyd med gradene på det vannet. (det er kaldere rett og slett)

Det er dispenser for vann, isbiter, og knuste isbiter. Trykker på en knapp og det gir deg det du har valgt. Vi har allikevel valgt å ha vann stående i kjøleskapet, da jeg er mer fornøyd med gradene på det vannet. (det er kaldere rett og slett)
Interessant, og dette er 60cm bredt? Hvilket merke/evt modell er det?

Back
Topp