Finnes det facebookgruppe?

Må få det etterhvert iallefall :D

Kjenner jeg kvier meg litt på å melde meg inn… Hadde en MA ifjor hvor hjertet stoppet ganske seint å da meldte jeg meg inn i termingruppe på Facebook ganske tidlig. Var en bekjent der inne og hun var kjapp med å fortelle felles bekjente om at jeg var gravid :( Var skikkelig sårt at «alle på bygda» visste om det før nærmeste familie. Litt ekstra sårt etter konstatert MA også siden jeg fikk spørsmål om graviditeten i ganske lang tid etterpå.

Samtidig gleder jeg meg skikkelig til kunne melde meg inn… Er jo sååå koselig!

Kjenner jeg kvier meg litt på å melde meg inn… Hadde en MA ifjor hvor hjertet stoppet ganske seint å da meldte jeg meg inn i termingruppe på Facebook ganske tidlig. Var en bekjent der inne og hun var kjapp med å fortelle felles bekjente om at jeg var gravid :( Var skikkelig sårt at «alle på bygda» visste om det før nærmeste familie. Litt ekstra sårt etter konstatert MA også siden jeg fikk spørsmål om graviditeten i ganske lang tid etterpå.

syns du skal melde deg inn og om du ser noen kjent folk så skriv at det er hemlig i fall noe skjer. Det gjorde jeg med første mann. Vi var 2 stk i samme termin gruppe med mange felles men holdt hverandres hellighet

syns du skal melde deg inn og om du ser noen kjent folk så skriv at det er hemlig i fall noe skjer. Det gjorde jeg med første mann. Vi var 2 stk i samme termin gruppe med mange felles men holdt hverandres hellighet
Jeg var veldig klar på at det ikke skulle deles videre, så hun gjorde det bevisst på tross av det kom ganske greit frem at det ikke var innafor…

Nå er jo de fleste greie folk som ikke sladrer, men for å være sikker utsetter jeg å melde meg inn til hvertfall aller nærmeste familie får nyheten :Heartred

Tenker at facebook gruppen også fint burde holdes like hemmelig som forummet, bare at vi kan bli bedre kjent med hverandre!:Heartred
Tenker automatisk at vi som deltalr i facebookgruppen har «taushetsplikt» fordi vi er ikke der for å spre rykter på bygda om hver som er gravid eller evt mister i ditt tilfelle:(
Vi er jo voksne damer og tenker at det er noe alle burde tenke automatisk..

Jeg var veldig klar på at det ikke skulle deles videre, så hun gjorde det bevisst på tross av det kom ganske greit frem at det ikke var innafor…

Nå er jo de fleste greie folk som ikke sladrer, men for å være sikker utsetter jeg å melde meg inn til hvertfall aller nærmeste familie får nyheten :Heartred

Off for ei drittkjerring rett og slett :/ sånn skal det ikke være

Jeg også tenker litt som deg, venter litt tilfelle det er noen kjent folk der. Skal prøve å holde meg til uke 12 :)

Samme her, melder meg ikke inn før tidligst i uke 12. Men jeg er ganske privat av meg. Syns det er koselig å være her.

Melder meg inn senere tenker jeg. Vil være sikker på at jeg har fått gitt beskjed til de som skal vite det før jeg melder meg inn noe sted med ekte navnet mitt.

Back
Topp