Sara salamander
Flørter med forumet
Finnes det facebookgruppe for termin oktober 22?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg kvier meg litt på å melde meg inn… Hadde en MA ifjor hvor hjertet stoppet ganske seint å da meldte jeg meg inn i termingruppe på Facebook ganske tidlig. Var en bekjent der inne og hun var kjapp med å fortelle felles bekjente om at jeg var gravidVar skikkelig sårt at «alle på bygda» visste om det før nærmeste familie. Litt ekstra sårt etter konstatert MA også siden jeg fikk spørsmål om graviditeten i ganske lang tid etterpå.
Samtidig gleder jeg meg skikkelig til kunne melde meg inn… Er jo sååå koselig!
Jeg var veldig klar på at det ikke skulle deles videre, så hun gjorde det bevisst på tross av det kom ganske greit frem at det ikke var innafor…syns du skal melde deg inn og om du ser noen kjent folk så skriv at det er hemlig i fall noe skjer. Det gjorde jeg med første mann. Vi var 2 stk i samme termin gruppe med mange felles men holdt hverandres hellighet

Jeg var veldig klar på at det ikke skulle deles videre, så hun gjorde det bevisst på tross av det kom ganske greit frem at det ikke var innafor…
Nå er jo de fleste greie folk som ikke sladrer, men for å være sikker utsetter jeg å melde meg inn til hvertfall aller nærmeste familie får nyheten![]()
Jeg også tenker litt som deg, venter litt tilfelle det er noen kjent folk der. Skal prøve å holde meg til uke 12Kjenner jeg kvier meg litt på å melde meg inn… Hadde en MA ifjor hvor hjertet stoppet ganske seint å da meldte jeg meg inn i termingruppe på Facebook ganske tidlig. Var en bekjent der inne og hun var kjapp med å fortelle felles bekjente om at jeg var gravidVar skikkelig sårt at «alle på bygda» visste om det før nærmeste familie. Litt ekstra sårt etter konstatert MA også siden jeg fikk spørsmål om graviditeten i ganske lang tid etterpå.
Samtidig gleder jeg meg skikkelig til kunne melde meg inn… Er jo sååå koselig!
Får ikke opp den gruppa når jeg søker på fb jeg.. Et kjapt søk og denne dukket opp
https://www.facebook.com/groups/682306556109639/?ref=share