Finnes det en vogn

som kan slås sammen uten å ta av bagen? :P bare nysgjerrig.

Simo duo som pappa mine hadde til lillebroren min for 7-8 år siden kunne det, om jeg ikke husker feil.. Jo, der la vi bare ned kalesjen, håndtaket gikk over hele bagen og understellet "kollapset" nedover :)

Simo duo/kombi
Emmajunga Egde duo og monduial eller åssen det skrives kan vel hvertfall det. Også basson baby vognene. Sånne vogner som er typisk 4 faste hjul og litt store bager ol. De kan ofte det :)

Brio Happy kan du det med :)

Vi har Edge duo, fikk beskjed om at den ikke kan det :). Han er 13 mnd nå da, så bruker sportsdelen nå. Men tenker til neste barn :P

Brio Happy kan legges sammen med bag på, men tar jo litt pass i høyden. Jeg brukte derfor å legge sammen understellet først, og så satt jeg fast bagdelen etterpå. Men det gikk ikke i høyden på mannen sin bil siden han ikke har stasjonsvogn.
Med sportsdelen er det ikke noe problem:)

Det tar jo litt plass i høyden, men det går da vel med de fleste vogner? Jeg har min andre emmaljunga nå, ikke edge, jeg har super nitro nå og hadde noe tilsvarende med de to eldste. Har citybag på det første halve året og legger sammen uten å demontere noe. Men vi har hatt stasjonsvogn og nå har vi s max da, så det går greit med høyden

Mountain buggy urban jungle går det ikke med i alle fall. Da går understellet bare halvveis sammen. ;)

Mountain buggy urban jungle går det ikke med i alle fall. Da går understellet bare halvveis sammen. ;)
Tror det er samme på tfk, mener jeg har prøvd :p

Okei :) har 2015 versjonen. Men er vel bare å prøve egentlig når den tid kommer at vi må bruke bagdelen igjen :)

Tror det kommer ann på hvilket av emmaljunga understellene man har på egden :) duo s går det ikke med, man får ikke håndtaket over kalesjen :p men et vennepar har med classic understell og de får den over men har en 2014 (?) modell :) i bruksanvisningen står det at bagen skal tas av, men mye rart som står i den bruksanvisningen :p

Tror det kommer ann på hvilket av emmaljunga understellene man har på egden :) duo s går det ikke med, man får ikke håndtaket over kalesjen :p men et vennepar har med classic understell og de får den over men har en 2014 (?) modell :) i bruksanvisningen står det at bagen skal tas av, men mye rart som står i den bruksanvisningen :p
Vi har duo s air understell trur jeg det het :P så går nok ikke på vår det, var det jeg fikk beskjed om i butikken også, så da stemmer nok det :)

Back
Topp