Finnes det andre sånne vanntette "sokker" enn Stonz?

bet_

Glad i forumet
Lurer bare på om Stonz er det eneste alternativet eller om der er andre merker jeg kan se etter også?

Vi hadde ikke Stonz, men Reima sine. Kjempefornøyd. [:)] 

Reima sine har ikke noe gripeflate under.. de er helt glatte og sklir gjerne av når unga begynner å smågå ute.
Stonz får man snurra godt fast. Elsker våre Stonz. Bruker de fortsatt innimellom selv om jenta har gått siden november[:)]

ORIGINAL: Labambie

Vi hadde ikke Stonz, men Reima sine. Kjempefornøyd. [:)] 

Det hadde jeg ikke tenkt på, at de også har. Takk for tipset [:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Reima sine har ikke noe gripeflate under.. de er helt glatte og sklir gjerne av når unga begynner å smågå ute.
Stonz får man snurra godt fast. Elsker våre Stonz. Bruker de fortsatt innimellom selv om jenta har gått siden november[:)]

Hvilken størrelse har dere da? Han er 9 mnd, så lurer på om jeg bør kjøpe L...[8|]

ORIGINAL: bet_

ORIGINAL: TonjeJenta

Hvilken størrelse har dere da? Han er 9 mnd, så lurer på om jeg bør kjøpe L...[8|]

Jeg kjøpte M da mini var 9-10mnd. Hun bruker de enda.. er snart halvannet og bruker 21 i sko og 22 i vintersko med tykk sokk.[:D]

Har reima"labber" i onesize til babyen nå, men det blir nok stonz når han begynner å gå, tenker jeg. [:)]

name it har noen billige også. men ikke så ideelle når barnet begynner å gå[:)]

Gå inn på goklumpen.no, de er kjempe fine. Kan få de sydd akkurat som du vil.

Vi har reima sine, men hvis jeg skal kjøpe noen nå, ville jeg gått for stonz. Synes reima sine var gode i vinter når hun ikke bevegde seg så mye og vi ikke var ute og lekte, men de sklir av lett når hun er i aktivitet. Det virker som at stonz holder seg bedre på foten siden en kan regulere stramminga på ankelen og leggen..

Har reimatec sine skosokker.
Synes de e helt supre. Holder seg på plass når han e ute å krabber i snø og sand, og han bi ikke våt
Men bi nok nån ainner sko når han begynne å gå.

polarn og pyret har, ticket to heaven ( de har vi) kjøpt på capone kids, troll..

Back
Topp