Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har kjøpt quinny zapp xtra2-Full liggestilling
-Går som håndbagasje på fly
-Går opp til mer enn 15 kg, helst 20 eller 25 kg
-Helst billig
Jeg har lett og lett, og på alle jeg finner er bare to av de tre øverste punktene oppfylt. Noen tips?
Men står at den bare er til inntil 15 kg unge den også. Hun ønsket seg en til store (tunge) barn. Så tunge ar de normalt sett er over alderen for triller, så det finnes ikke så mange av dem på det vanlige marked. 20-25 kilo er jo normalt å anse som skolebarn. (ja. Jeg. Vet noen barn er tyngre enn snittet, men ikke så mange vognbarn som trenger full liggetilling er så tunge at det er et stort marked for det derved lager ikke produsentene det. Men det finnes jo spesialvogner for store barn. De bare kommer gjerne ikke i miniutgaven som går som håndbagasje.)Jeg har kjøpt quinny zapp xtra2
Men kostet nesten 3000kr.
Ellers kan man ta den med på fly og den har full liggestilling og er liten.
Åja, stemmer. Den går kun opp til 15 kg ja. Tror ikke man kan ha med en trille som går opp til 25 kg på fly? Nå har jo flyplasser (inkl) Gardermoen triller til utlån. Kanskje TS kan sjekke hvor mange kg de tåler.Men står at den bare er til inntil 15 kg unge den også. Hun ønsket seg en til store (tunge) barn. Så tunge ar de normalt sett er over alderen for triller, så det finnes ikke så mange av dem på det vanlige marked. 20-25 kilo er jo normalt å anse som skolebarn. (ja. Jeg. Vet noen barn er tyngre enn snittet, men ikke så mange vognbarn som trenger full liggetilling er så tunge at det er et stort marked for det derved lager ikke produsentene det. Men det finnes jo spesialvogner for store barn. De bare kommer gjerne ikke i miniutgaven som går som håndbagasje.)