Finnes dem ikke mer?

samaha27

Elsker forumet
Med de andre barna brukte jeg sånne Libero papirkluter som man bare hadde på vann så ble dem kjempe myke å vaske ungen m, men nå finner jeg dem ikke:( Finnes dem ikke mer eller er d ikke alle butikker som har dem??Har ikke sett dem her i hvertfall, men bygd er bygd;)Mener d var Libero som hadde dem

Med de andre barna brukte jeg sånne Libero papirkluter som man bare hadde på vann så ble dem kjempe myke å vaske ungen m, men nå finner jeg dem ikke:( Finnes dem ikke mer eller er d ikke alle butikker som har dem??Har ikke sett dem her i hvertfall, men bygd er bygd;)Mener d var Libero som hadde dem
Hm, har ikke sett dem. Men de har jo sånne engangs tøykluter vertfall, de er veldig gode. Her selges de som heter "vidi barn", mesoft og en annen type med fantorangen på. Ikke alltid de har i butikken, men de selges vertfall på apoteket :)

Vi fikk vel sånne liberokluter i en gratispakke med storebror, har ikke sett det på butikken. Brukte vidi kluter fra apoteket da:)

Hm, har ikke sett dem. Men de har jo sånne engangs tøykluter vertfall, de er veldig gode. Her selges de som heter "vidi barn", mesoft og en annen type med fantorangen på. Ikke alltid de har i butikken, men de selges vertfall på apoteket :)
Irriterende for dem var så gode..Vil heller bruke dem enn våtservietter og vanlig klut..Dem var så kjekke å ha m alle steder

tror jeg så dem på den lille nærbutikken her i sånn utsalgskurv!

Brukte og de ved bleieskift som umderlag da de alltid tissa umder bleieskift så slapp jeg vaske handuker ved hvert skift. Men når du sier det har jeg ikke sett de på en stund.

Til å vaske med har jeg bare brukt mesoft/vidi. Fylte vasken med vann og helte babyolje i. La en halv pakke mesoft oppi og lot det trekke gjennom. Klemte forsiktig ut det meste av vannet og la de i en tett oppbevaringsboks. Så hadde jeg "hjemmelaga" våtservietter uten noen "skumle" stoffer i. Hadde en boks hjemme på badet og en i stelleveska.

Vi kjøper sånne store på Rimi, liker de veldig godt! Men det er ikke Libero sine.

Rema har! Kjøpte i går. Libero dry wipes! :)
Unik har noen mindre. Spar har disse

Var på butikken nå. Joker. Der ligger di i utsalgskurv hvor det står "utgår av sortiment" !

Jeg synes de engangsklutene på barnas hus er så bra, 200 i en pakke til ca 40 kr. Husker ikke merket...

Back
Topp