finner ingen glede lenger..

Sniker litt, men må bare si det. Drit i alle andre. Skjønner at det er lett at slike rykter oppstår. Er jo ikke "vanlig" at hele venninne gjengen på 16 år blir gravide. Men du må bare kose deg med magen, livet og babyen din. Om folk ikke hadde hatt dette og pirke på så hadde de funnet noe annet!

16år er tidlig og bli mor, men håper dere har masse støtte rundt dere - ikke bare drittslenging.

Varm klem:) Hev hodet høyt. Det andre tenker om deg er ikke sannheten om deg. Vær stolt over den lille og valget dere tok. Det er umulig å få fortalt alle din versjon, så vis stolthet og glede i holdningen din. kroppspråk forteller mye!

Eg har dessverre ikke noe erfaring med det. Men eg har ei mor sjøl som var 16 år når hun fikk meg. Selvfølgelig har det vært kjekt med ei ung mor, men det har vær frustrerande og te tider.. Men svangerskap som 15-16 åring det trur eg nesten ingen planlegge. Du e tøff som velge å beholda lille gullet i magen, og detta e nok ikke lett! Håpe at du kan gleda deg litt øve detta, og hev deg øve bygdetrollet, DU vett at det lilla gullet IKKE var planlagt!!

Håpe detta kan oppmuntra deg litt :)

Klem

Hvor er du fra?
Her i bygda er det utrolig mange under 16 som skal ha smått nå i sommer, og jeg klarer ikke helt å skjønne hva de tror det innebærer, i tillegg til å kunne fullføre ungdomsskolen.
Men du og din har med hode i behold funnet deres beste løsning og nysgjerrige folk får tenke sitt. Dere vet fakta.
Var selv rykteforfulgt i forrige svangerskap, men kunne ikke brydd meg.
Du er sterk og modig, nyt den voksende magen og gutten din som sparker <3

Har skjedd i bygda her. Når jeg var 18 år var det veldig mange som var like gamle som deg som fikk barn. Men er unødvendig med rykter selv om man er ung. Flere jeg kjenner fikk barn tidlig og nesten samtidig. Det eneste jeg hørte av rykter om dem var at det måtte være smittsommt. Men den fikk jeg også nå i en alder av 25 år. Vi er to på jobben som er gravide. Er stygt med rykter, men ikke så mye å bry seg om. Jeg pleier å tenke at det er folk med for lite å gjøre eller så er de sjalu.

Back
Topp