FINNER IKKE TAPPEN!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Seriøst, jeg finner ikke tappen!! Nå har jeg kjent på den hver dag til samme tid for å bli kjent med egen syklus, men nå er den borte! Hva skjer? Noen som har opplevd det? Trodde jeg kjente i feil hull jeg, og lette etter ett til! haha, men seriøst, det der var merkelig...

Helt enig med deg. Har prøvd litt denne syklusen. Føler jeg må trykke ned alt der nede for å få kjent på den.
Har du lest på http://www.pernille.info? Jeg tenkte jeg skulle lese litt om tappen der etterpå. Det er en fin side.

ja, jeg har lest og lest. hehe. visste ikke noe om tappen før jeg meldte meg inn her. Men jeg ser ikke noe om at de kan forsvinne sånn. jaja, den tar kanskje turen ned i morgen[;)]

Men den skal jo være høyt oppe deler av syklusen. Kanskje den bare er så høyt oppe at du ikke når den..........

ja, men er jeg noe annet enn gravid så skal det være like før mens.. da skal den vel være lavt? Men jeg fant den nå. hosta og trykka og styra. hehe. bare veeldig høyt oppe.

Hehe...
Alt vi finner på å gjøre du. Tenk om det ble laget en dokumentar om kvinner som ønsker å bli gravide. Hadde blitt den komendien.[:D]

hehehe, ja jeg vet[:D] Føler meg rimelig dum innimellom. Men jeg blir ikke helt klok på denne kroppen, uansett hvor jeg strever med å bli det. Synes ikke noe stemmer med "oppskriften" jeg..
Har du prøvd lenge?

Det føles veldig lenge. Sluttet på ppiller i mars, men brukte annen prevensjon en stund. Så det er 4. ordentlige pp'en Du da?

ja, skjønner godt at det føles som en evighet!! Jeg er bare inne i første pp! At det går an.. likevel stresser jeg som bare det! men om jeg får TR nå, har jeg lovt meg selv å roe det hele ned. Skal teste om en uke...... Ser du har el nå straks! Lykke til!! Forrige mandag hadde jeg en bittebitteliten blødning. fant ut det måtte være el, så nå venter jeg spent!

Takk.
Men tror el har vært. Har bare satt syklusen på 28 dager for den har vært litt ustabil etter sa i august. Syklusen er egentlig på 26 dager of det virker som den har tenkt å være det denne måneden. Men skal prøve å følge denne tickeren med tanke på når jeg skal teste.[;)]

Får se hvor lettlurt jeg er..........

Lykke til med testing om en uke da. Du må holde meg oppdatert om hvordan det går.

heisann.

jeg beg å kjenne på tappen i går jeg.Strevde litt,den var høyt oppe og myk,det var den i dag også.På mandag fikk jeg klebrig slim,litt lotionaktig/milkey(skjønnte ikke forskjellen på utseende inne på pernilleinfo)men hvis jeg har eller at det er en EL på gang så må vel jeg ha en lang syklus?!hadde siste mens 4-11 sept.Men apropo tappen...,så er den høyt oppe tror jeg både ved EL og hvis man er blitt gravid.

Hm, ja det er lett å bli forvirret over alle tegnene en skal tyde! Høres veldig ut som det er eggeløsning på gang hos deg ja, men da har du laang syklus.. Hm.. Er den åpen da? Sikker på at den ikke er hard inni og myk utenpå? hihi, det er jo ved graviditet. Like før mens skal den jo være lavt plassert og hard! Vrient dette[&:]

åpen?hmmmm...vet ikke ...er ikke blitt så godt kjent med'n[;)]

hehe, det tar litt tid å bli kjent med den figuren der[:D] Åpen, da kan du få en liten fingertupp inn. Lukket, da er det en liten grop, eller en liten sprekk. Men hos de som har født før er den aldri helt lukket. Da må man kjenne om hullet blir mindre enn ellers.

Lykke til med bli-kjent prosessen[;)]

Da er min lukket. Men allikevel langt oppe. Synes også den kjennes myk ut, men kanskje den er hard inni? Kanskje det er så rett etter el at den ikke har rukket å komme seg ned ennå og bli ordentlig hard. Har bare rekt lukke seg....
Tror jeg trenger litt tid på å bli klok på dette. Har lest masse på pernille i dag. Men får nok kjenne en del dager til tror jeg.

Ja, ja.........[:D]

hmm.. Vanskelig! En skulle jo tro at en var gravid når den er lukket og høyt opp etter eggeløsning, men jeg tørr ikke stole på det! Jeg har et par andre symptomer også, men har forstått at de fleste har det, gravid eller ikke! [&:] (egentlig tror jeg at jeg er gravid jeg skjønner du, hehe, men det tror jo alle andre også- så jeg må jobbe med meg selv for å skru ned forventningene). [:D]

Har lest at ikkealle får inn fingertuppen sin når tappen er åpen heller....,men man kjenner
en større grop... Er den myk og høyt oppe antyder det vel el eller!?!

Tapp? Hvilken tapp?

Har ikke noe grop heller, men er veldig fersk på dette området så vet vel ikke helt hva jeg kjenner etter. Skal uansett hoppe i høyet i kveld også for å være på den sikre siden [:)] Jeg kjenner mest for moro da. Svaret får jeg vel uansett om noen uker.
Og når det gjelder å innbille seg ting Misin så er det nok mange her inne som lider av "innbilt svangerskap". Men vi får X for at vi er gravide.

Back
Topp