Finner ikke pusen min! :'(

smash

Forumet er livet
VIP
Pusen min på 3 mnd har vært borte i hele dag!
Ho har så smått begynt å være ute, men da er jeg hele tiden med ho!
Og i tillegg passer storepusen veldig på ho!
Vi (jeg og jentene mine) var ute et par timer å leka i dag, og da vi skulle gå inn igjen, fant jeg ho ikke...
Og det er 10 timer siden nå!
Jeg har ropt og leita mange ganger nå... :'(
Sendt ut storepus for at han skal leite å..

Jeg som pleier å sove med lillepus i senga hver natt..Ho ligger ved øret mitt og maler hele natta...
Får ikke sove i natt jeg da :'(

Det er ikke noe gøy når de tar seg langturer 
Håper ho snart kommer hjem! : )

håper lille pus snart kommer hjem!!

selv har jeg og samboer lekt tullinger ute i kveld for å lokke inn katten som har hatt en særdeles traumatisk dag, men vi fikk han inn til slutt heldigvis!! (selv om naboene sikkert tror vi er helt skrullete ;-) hehe )

Finner ho fortsatt ikke! :'(

du vet at de ikke har "kompass" før de er ca 8 mnd , og burde ikke være alene ute før det ?
jeg har holdt min inne fra mars til nå, har begynnt å gå ut litt nå, fordi jeg har vært redd han skal bli borte...

3 mnd gammel pusunge burde virkelig ikke gå ut alene ..men siden det først er gjort..  så håper jeg virkelig du finner pusen din. er ikke noe greit å miste et dyr, det er ikke "bare en katt" som så mange tror .

av erfaring forsvinner alle kattene rundt 3-5 måneder Min. 1 døgn.. Også¨kommer de ofte hjem litt skvetne og grisete!

Den kommer nok på døra snart ;)

Det var jo veldig synd....  :((
Men det er jo en grunn til at man sier at de ikke skal ut før de er 6mnd gamle... retningssansen er ikke ferdig utviklet, og det skal bare et sekund til for at de tusler litt langt og ikke finner veien tilbake. Håper virkelig dere finner den kjappt, og så ikke ta den med ut før den er gammel nok og ferdig "snippa". Da er det enda mindre sjangs for at den tusler av gårde. Er jo så trist for barna også, når pus er vekk.

Ja, jeg vet alt det der, men som jeg skreiv så er ho aldri ute aleine.
Vi har stor hage, og det er kun der ho var med meg og jentene.
Plutselig var ho bare vekk.
Den andre katta jeg hadde var inne til den var 10 mnd, men var kun ute litt med oss når den var litt mindre..
Sånn har jeg gjort det med alle kattene jeg har.

Håper hun kommer hjem snart!!

Uff, håper hun kommer hjem snart! Heng opp lapper i nabolaget med bildert av henne så om noen har funnet henne veit hvor hu tilhører.Er så kjedelig når de plutselig blir borte. Er jo et familiemedlem. Hold oss oppdatert da! *trøsteklem*

Ånei så trist! Håper den kommer hjem snart.. :(
Jeg mistet også katten min da den var rundt 4 mnd, men det var fra en leilighet i 4 etg i en bygård i sentrum! :S Hun var alene hjemme i 30 min, og hadde hoppet opp i vinduet helt oppe ved taket og kommet seg ut der når det sto på det sikkrings-hakket eller hva jeg skal kalle det. Hun var borte i 15 timer før jeg fant henne, hun hadde gjemt seg bak slike store søppeldunker rett bak der hun landet. Da det ble natt turte hun endelig svare når jeg ropte, og der lå lille pusen min med brukket fot.. :( 
Hadde HELT panikk de timene hun var borte og gjorde ikke annet enn å lete, så skjønner godt hvordan du har det nå.. Sender deg en klem og håper den kommer hjem snart!! 

Vipsis skrev:
Ånei så trist! Håper den kommer hjem snart.. :(
Jeg mistet også katten min da den var rundt 4 mnd, men det var fra en leilighet i 4 etg i en bygård i sentrum! :S Hun var alene hjemme i 30 min, og hadde hoppet opp i vinduet helt oppe ved taket og kommet seg ut der når det sto på det sikkrings-hakket eller hva jeg skal kalle det. Hun var borte i 15 timer før jeg fant henne, hun hadde gjemt seg bak slike store søppeldunker rett bak der hun landet. Da det ble natt turte hun endelig svare når jeg ropte, og der lå lille pusen min med brukket fot.. :( 
Hadde HELT panikk de timene hun var borte og gjorde ikke annet enn å lete, så skjønner godt hvordan du har det nå.. Sender deg en klem og håper den kommer hjem snart!! 

Åååneiii, så grusomt!!!!
Godt det endte bra tilslutt hvertfall!
Man blir så utrolig glad i de dyra...
Pusen min sov med meg i senga hver natt!:'( Var trist uten ho i natt!
Nå har jeg sendt storepus ut for å leite etter ho, og min fantastiske nabo er ute å leiter også!

Back
Topp