Finner ikke hjertelyden her hjemme..

wanna.be.a.mum

Glad i forumet
Jeg fikk angelsound jumper i posten i dag. Det så ikke ut slik jeg hadde forestilt meg. Man må bevege hele det hjerteformede apparatet rundt på magen.

Jeg er ikke redd for at noe er galt selv om jeg ikke hører den. Er jo bare 10+6.. Men jeg vet at noen her inne har hørt den allerede? I og med at livmoren ligger bak skambenet, presser dere den hardt under skambenet for å høre noe? Fortell meg gjerne erfaringene deres!

Jeg finner mine pulser tre steder. Ut på sidene, og midt på.

Jeg fant aldri hjertelyden med angelsound.... har en babysound og den er kjempebra.. ja, man må bruke hele det store apparatet,..

bare lurer på om dere bruker olje eller gel? det trengs iallefall..

Jeg kjøpte min Angelsound på Teknikmagasinet og den har en sånn rund ting som stikker ut fra bunnen. Er deres også sånn? Jeg lurer på om den er sånn fake juksekopi, for 1) Batteriet som fulgte virket ikke i det hele tatt 2) Den runde tingen blir GLOVARM etter et par minutter... Kan det være at jeg har blitt lurt?

Har forresten ikke funnet hjertelyden med den jeg heller - men så et knallevende nurk som lekte seg der inne i går! Så alt står nok kjempebra til! [:)]

Jeg har angelsound og har funnet hjertelyden flere ganger. Men ikke alltid jeg gjør det. Første gangen jeg fant den var 10+2. Men ofte må jeg leite en stund. Her finner jeg den oftest nederst til venstre eller midt på litt høyere opp. :)

Ja,jeg bruker gel . Drittapparat altså [&:] Det er en slik dings som stikker ut ja. Ser helt jalla ut hele greiene. Føler jeg hadde fått mer igjen av å laget fly av hundrelappene og sendt de utfor altanen[:D]

Men siden Bella hører hjertelyden,så er der et håp:) Jeg får vente et par dager!

Kaster opp hver dag,og får ingenting på papiret,så da må det vel vere 100% at det fortsatt lever.

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Ja,jeg bruker gel . Drittapparat altså [&:] Det er en slik dings som stikker ut ja. Ser helt jalla ut hele greiene. Føler jeg hadde fått mer igjen av å laget fly av hundrelappene og sendt de utfor altanen[:D]

Men siden Bella hører hjertelyden,så er der et håp:) Jeg får vente et par dager!

Kaster opp hver dag,og får ingenting på papiret,så da må det vel vere 100% at det fortsatt lever.

Helt vanlig å ikke finne den så tidlig. Noen ganger kan jeg leite et kvarter, men finner den allikevel ikke. Kommer helt ann på hvor fosteret ligger der og da. De har fortsatt veldig god plass og kan gjemme seg godt ned i bekkenet. :)

kan man bruke hvilken som helst gele? har sånn tigerbalsam gele.. som skal avkjøle mot muskelplager..[8D]

Det kan du sikkert. Men da blir du veldig kald,og den er vel ganske dyr?
Jeg brukte Aloe Vera. Kan også bruke olje.

Fikk min angelsound i posten i dag og jeg fant hjertelyden [;)][;)] koblet til et ekstra høreapparat slik at samboer også fikk høre [;)][;)] måtte jammen meg lete en stund.. fant den langt nede til venstre og litt midt på magen, langt nede [:)][:)]

Så bra!!!! [:D] Jeg har laget en ny tråd hvor jeg roper ut at jeg også fant den [:)] Gratulerer med 11 uker i morgen [:D] 

jeg finner ingenting... håpløst[:(]

Glad du fant den til slutt=)

Jeg tør ikke å prøve, blir så redd om jeg ikke skulle finne den!
Er dessuten litt rund i utgangspunktet, og da tar det gjerne litt lenger tid før jeg får hørt hjertelyden, eller?

Jeg har lest et sted at det kan være vanskligere å høre om man har litt ekstra på magen ja, men om det stemmer har jeg ikke peiling på [8|] 

Jeg er ganske godt polstra på magen fra før, hehe, men i dag var d ingen problem å finne den! Trengte ikke trykke hardt ned heller!

ORIGINAL: gravidfotball

Jeg kjøpte min Angelsound på Teknikmagasinet og den har en sånn rund ting som stikker ut fra bunnen. Er deres også sånn? Jeg lurer på om den er sånn fake juksekopi, for 1) Batteriet som fulgte virket ikke i det hele tatt 2) Den runde tingen blir GLOVARM etter et par minutter... Kan det være at jeg har blitt lurt?

Med den hører jeg hjertelyden min hver dag :) Det er ikke noe lureri, funker heelt perfekt:) Men husk vannbasert glidemiddel :)

Back
Topp