Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ei veninne som er 17 uker og som enda ikke finner den selv med angelsound. jeg har også prøvd på henne uten hell. (og vi har begge barn fra før og vet hva vi leter etter) Er vel dette som er problemet med doppler hjemme - man blir engstelig når man ikke finner lyden...Tror ikke du skal engste deg!!
Jeg fant den i uke 10 nå, men måtte lete leeenge og fant den til slutt helt nede ved skambenet. Men livmoren din ligger fortsatt godt gjemt nedi bekkenet, så det er nok derfor du ikke finner den. Og morkaken kan ligge foran, og da finner en hvertfall ingenting. Ett tips; bruk mye gele og skru lyden på doppleren på høøøyt volum
Absolutt ingenting å bekymre seg for.
Det er en grunn til at de fleste jordmødre ikke vil prøve å finne hjertelyden før i uke 14-15.
Slapp av og prøv igjen om et par uker så finner du den nok.
Ingen grunn til å bekymre seg
Skal si deg det jeg, legen min fant ikke hjertelyden i det ene svangerskapet mitt før i uke 21! da begynte jeg å engste meg litt.. Men han hørte lyden fra navlestrengen og det var visst godt nok tegn på liv