Finner ikke hjertelyd lenger

Trollveitja

Elsker forumet
Er ikke bekymret, men nysgjerrig. Nå har jeg ikke hatt problemer med å finne lille på 1,5 uke - mange ganger har jeg lyttet.

Men i dag er den sporløst forsvunnet, lett i 1 time til sammen. Dultet i livmora, spist og hoppet litt innimellom, men lille er ikke å finne.

Noen andre som har funnet tidligere som ikke har funnet lengre ute i svangerskapet? :)

Huff så leit, en av grunnene til at jeg ikke tør prøve meg på sånn, er lett å få hetta.
Du får legge den fra deg litt og prøve igjen om litt, alt er mest sikkert i orden:)

Huff så leit, en av grunnene til at jeg ikke tør prøve meg på sånn, er lett å få hetta.
Du får legge den fra deg litt og prøve igjen om litt, alt er mest sikkert i orden:)
Jordmor blir nok neste som prøver i morgen, er ikke redd foreløbig. Tenker kanskje å prøve i morgentidlig rett etter jeg har stått opp, for mannen reiser bort etter jordmor timen og er borte til fredag - daaa kan jeg få hetta, hehe :)

Jeg finner den hver gang jeg prøver, men nå etter livmoren er kommet litt mer opp, så er det litt vanskeligere å finne den.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg finner den ikke så lett lengre. Og kun i korte perioder, før den kan forsvinne igjen. Virker kanskje som baby flytter mer på seg nå enn tidligere? :)

Jeg finner den ikke så lett lengre. Og kun i korte perioder, før den kan forsvinne igjen. Virker kanskje som baby flytter mer på seg nå enn tidligere? :)
Var iallefall veeeldig aktiv i går, fikk høre på dultingen og svømmingrn :p

Hvordan hører du egentlig forskjell på fosterlyder og andre lyder fra magen? :s
Lydene fra magen har en type lyd, har hørt en del og kjenner litt kilinger innimellom. Får egentlig ikke til å forklare det, først de siste dagene jeg har hørt litt forskjell :)

Lydene fra magen har en type lyd, har hørt en del og kjenner litt kilinger innimellom. Får egentlig ikke til å forklare det, først de siste dagene jeg har hørt litt forskjell :)
Spennende! :) Må vell føle litt på det og bare lære den lille sine bevegelser og kjenne etter hvert. :)

Spennende! :) Må vell føle litt på det og bare lære den lille sine bevegelser og kjenne etter hvert. :)
Veldig unormalt at jeg kjenner så tidlig, men har med mange år med smerte lært å kjenne kroppen min på en helt annen måte enn før. Kjenner forskjell på hvilket organ jeg har vondt i, veldig surrealistisk for meg enda.

Men når du kjenner lille er det ingen tvil om at det er den du kjenner, ble så paff da jeg fikk meg en liten dult da jeg lå på magen her om dagen. Veldig spesielt :)

Veldig unormalt at jeg kjenner så tidlig, men har med mange år med smerte lært å kjenne kroppen min på en helt annen måte enn før. Kjenner forskjell på hvilket organ jeg har vondt i, veldig surrealistisk for meg enda.

Men når du kjenner lille er det ingen tvil om at det er den du kjenner, ble så paff da jeg fikk meg en liten dult da jeg lå på magen her om dagen. Veldig spesielt :)
Synd du måtte lære det på den måten. Men facinerende det du skriver. Kroppen er ganske utrolig! :)

Gleder meg til å få litt mer kontakt med den lille. :)

Derfor vil jeg ikke ha angelsound. :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tipper bare at den lille er mer aktiv og jomper rundt inni der. Så er nok ikke så lett å fange den opp da. Jeg finner bare lyden av den lille som beveger på seg. Tror ikke h*n liker doppleren. For viker som den sparker mot den. Skvetter jo å bli litt døv i øra av det der.. :P

Desember 2014

Bruker App

Tipper bare at den lille er mer aktiv og jomper rundt inni der. Så er nok ikke så lett å fange den opp da. Jeg finner bare lyden av den lille som beveger på seg. Tror ikke h*n liker doppleren. For viker som den sparker mot den. Skvetter jo å bli litt døv i øra av det der.. :P

Desember 2014

Bruker App
Haha, kjenner meg igjen. Skal la jordmor gå for letingen i dag, er som sagt ikke bekymret, har en utrolig aktiv krabat der inne som leker gjemsel :p

Jeg var borti d forrige uke..Fant ut at spiren har flyttet seg mye lenger opp enn d jeg mente:p Kanskje d er d som har skjedd m deg også? Nå sist fann jeg den helt v navlen..Prøv deg lenger opp..Jeg ga meg ikke før jeg fann den, men ble overrasket da den plutselig var så langt opp kommet

Back
Topp