Finner ikke dyp søvn.

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Den siste uka har ikke frøkna som akkurat har blitt 8 mnd funnet dyp søvn, og våkner lett etter en halvtime-time helt frem til kl 03. Da virker det som at hun kanskje er utslitt og sover "greit" frem til halv åtte.

Frem til forrige uke har hun nesten våkna på samme klokkeslett hver natt for mat, men nå er det heeeele tiden.
Slitsomt at mannen er på jobb offshore også, så alt faller på meg.

Noen andre som har det sånn eller har hatt det sånn?
 
Venter på at det skal komme her også egentlig.. 8 month sleep regression.
Det varer som regel toppen 3-4 uker om det er noen trøst.
 
Vi har det sånn Nå, og har hatt det en liten stund. Håper det snart er over... Jeg tar nettene alene da mannen skal veldig tidlig opp, men nå holdt det på å gå rundt for meg pga konstant avbrutt søvn, så fremover blir det å dele på å stå opp. Håper det går over snart!!!
 
Hatt det slik i cirka 1-2 måned (9 mnd nå). Det er helt grusomt men ser endelig lyst i tunellen for den siste uka har de sovet flere timer i strekk!! <3
 
Har slitt mye her også. Nå er mi 9,5mnd. Og ser ut som det begynner å bli litt bedre nå
 
Samme her!! Endelig kan han sove noen timer før han våkner. Så får det heller vøre at vi ut begynt å stå opp i 05.30 tida:woot:
 
Samme her å for tiden, noen netter våkner han nesten en gang i timen eller annenhver time :( Men i går sov han faktisk ca 4timer i strekk etter leggetid, men så våknet han annenhver time igjen på natta :( Veldig slitsomt, så håper det går over snart... Blir 9mån om ei uke.
 
Back
Topp