finner ikke adventstaken

tosmågull*

Glad i forumet
sambo er på jobb,jeg pakker ut julepynten, og selfølgelig er det ingen adventstake der! trodde jeg hadde en. får meg ikke på butikken før mandag[&:] hvorfor kan ingenting være i rute [:-]

ingenting er ikke i rute fordi du har ikke gjort det før[8D]

Her er alle 5 adventstakene kommet opp, julevindu på jentene sine rom, 2 adventsstjerner og nissen står snart på trappa! [8D] Bare for å gni det inn[8D]

nei,jeg får aldri gjort noe,det er det som er problemet. Jeg hiver meg på sofaen så fort jeg har sjangsen etter ungene er i seng,. er jo da jeg burde vært skikkelig husmor og sprunget rundt og fikset,bakt og handlet. Nå som jeg jobber 90% og har fri annenhver fredag har jeg plutselig veldig dårlig tid til både husarb og shopping, må vaske og rydde hver søndag som regel...

HELDIGVIS har kvadrat åpent til 22 hver kveld i desember + hver søndag ( kjøpesenteret her) så skal få ordnet inn litt til uka[:)] får tenne ett annet lys i morgen i stedet.

Du må rydde og ordne opp hver torsdag! [;)] så har du fri når du har frihelg[;)]

eg har ingen... hakke tid til å lage heller[&o] eller kjøpe for dens skyld...[&o] blir advent for oss fra 8.des av (buuuhuuuu! dakkar tjukkasin)

ja jeg prøver og rydde på torsdager uansett om jeg har fri eller ikke..selv om det er like rotete på lørdag[;)]

Back
Topp