"Finne søvnen selv"

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Har nå i det siste satt en stopper for sovning med puppen og har flyttet mini i sin egen seng for at han skal lære å "finne søvnen selv" nå i natt våknet jeg klokka 3 av at han rørte seg mye og jeg ser han leker seg med bamsen sin. Jeg tenkte at om han skal gråte snart så må jeg få all søvn jeg trenge og legger meg for å sove. Sliter med å sove så ca 10 minutt etterpå ser jeg at han sover! Vil dette si at han har begynt å finne søvnen selv ? :D
 
Ser slik ut ja :)

Deilig når de har lært å sovne selv :)
 
Ja :) sov til 8 gjorde han også! Godt!
 
Åh så heldig du er! Hvordan fikk du han til å sovne uten pupp på kvelden? her sovner hun bare på puppen, legger jeg ho i senga eller vogna bare hyyyyler ho :(
 
Høres sånn ut ja:) Har skjedd et par ganger her også, men som regel er det jeg som gir opp og gir henne pupp for å få henne til å sovne igjen.
Hun gråter ikke alltid når hun våkner, hun kan bare ligge og sparke litt i kanten eller synge litt for seg selv.
Selv om hun er på eget rom hører jeg det, for jeg har radarhørsel om natta! Da sliter jeg med å få sove, for jeg ligger bare våken og irriterer meg over lydene hun lager. Bedre for min egen nattesøvn å gi henne pupp.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Åh så heldig du er! Hvordan fikk du han til å sovne uten pupp på kvelden? her sovner hun bare på puppen, legger jeg ho i senga eller vogna bare hyyyyler ho :(

Samme her! :/ Må ammes eller bysses i søvn for å sovne.. Begynner å bli litt slitsomt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh så heldig du er! Hvordan fikk du han til å sovne uten pupp på kvelden? her sovner hun bare på puppen, legger jeg ho i senga eller vogna bare hyyyyler ho :(

Han sovner ikke når jeg sitter og ammer så jeg sitter på sengkanten og ammer :) så legger jeg han ned i senga si, der tuller han litt før han gråter, jeg stor atmed senga og stryker på han, gir han smokke og holder hendene hans, om gråtingen ble for ille så tok jeg han opp og holdt han inntil meg helt til han sluttet å gråte, og med engang han sluttet la jeg han ned igjen :) til slutt sovner han :) var ille noen dager, men nå gråter han aldri slik at jeg må ta han opp lengre og han sover så masse bedre og lengere! Sov fra 6 på kvelden til 8 på morgenen, bortsett fra da han lekte litt med bamsen :')
 
Back
Topp