Finne ny jobb

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hjelp. Hvor kan man egentlig finne 8-16 jobb, hvor man ikke har noen utdannelser for det? Kan være hva som helst, bare ikke suuper dårlig betalt selvfølgelig. Men helt ok lønn. Føler alle sånne type jobber som jeg kommer over på finn må man ha noe utdannelser innenfor det, eller bachelor

Du må være villig til å ta hva som helst, og jobbe utenom 8-16 dessverre.
Butikkansatt (de aller fleste typer butikk), renovering, renhold, enkelte barnehager/sfo, postvesenet, stuer, servitør, stuepike, bartender.. Mulighetene er mange, men de fleste foretrekker jo at man i det minste har fullført videregående.

Hva med å heller studere, så du stiller litt sterkere på arbeidsmarkedet?

Du må være villig til å ta hva som helst, og jobbe utenom 8-16 dessverre.
Butikkansatt (de aller fleste typer butikk), renovering, renhold, enkelte barnehager/sfo, postvesenet, stuer, servitør, stuepike, bartender.. Mulighetene er mange, men de fleste foretrekker jo at man i det minste har fullført videregående.

Hva med å heller studere, så du stiller litt sterkere på arbeidsmarkedet?
Huff var ikke det jeg ville høre :p studier blir det ikke noe av akkurat nå. Problemet nå er at jeg syns det er helt greit når jeg er på jobb. Men bruker altfor mye energi på å grue meg til jobb. Så tror ikke jeg trives så godt i jobben :(

Huff var ikke det jeg ville høre :p studier blir det ikke noe av akkurat nå. Problemet nå er at jeg syns det er helt greit når jeg er på jobb. Men bruker altfor mye energi på å grue meg til jobb. Så tror ikke jeg trives så godt i jobben :(

Hvis du har det bra mens du er på jobb, men gruer deg allikevel, ville jeg heller tenkt på om du kanskje har litt angst.
Hender det at du gruer deg til andre ting, sev om du egentlig liker hva enn det dreier seg om når du først er der?

Hvis du har det bra mens du er på jobb, men gruer deg allikevel, ville jeg heller tenkt på om du kanskje har litt angst.
Hender det at du gruer deg til andre ting, sev om du egentlig liker hva enn det dreier seg om når du først er der?
Det har jeg ikke tenkt på. Gruer meg aldri til noe annet. Er kun jobb. Trives i det jeg gjør på jobb. Men ønsker en jobb hvor man slipper kveld og helg. Så muligens er det mest derfor jeg gruer meg

Back
Topp