mari1976
Elsker forumet
Jeg må visst finne meg ny jobb. Helt siden jeg kom tilbake etter permisjon for 1 mnd siden, har sjefen vært såååå vanskelig. Det har vært veldige nedskjæringer på jobb i mellomtiden og vi er alt for få folk. Ikke vil hun jeg skal ha ammefri (lille var 6 mnd da jeg kom tilbake), ikke får jeg følge storebror på helsestasjon (de vil ikke at vi stiller med baby på timen) eller på skolen første skoledag, ikke får jeg være hjemme med lille når han har høy feber og trenger masse pupp. Dette er rettigheter vi i utgangspunktet alltid har hatt og har egentlig fortsatt.... Det værste er at hun sender andre for å gi meg disse beskjedene og ikke snakker med meg selv. Ikke får jeg noe oppfølging heller. Medarbeidersamtaler og møter hvor vi diskuterer arbeidet vårt i en liten gruppe er det ca 2 år siden vi hadde. Det siste er at jeg er satt opp på mer enn dobbelt så mange helger som de andre...... Nå er det så ille at jeg gråter på vei til og fra jobb hver dag.....
Problemet med å finne ny jobb er at jeg har så snevert yrke at jeg ikke passer noen andre steder. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen tips?
Problemet med å finne ny jobb er at jeg har så snevert yrke at jeg ikke passer noen andre steder. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen tips?