Finne kjønn på TUL - ramzi metoden

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som tørr sammenligne og se?? Hihi!

45c4383f10bfc7170ca5a2d68ea3ac1c.png

73418ae38f88301f2e355ca30a766704.jpg

Oj!! Sjekket mine 2 nå, og det stemmer!! Datteren var på venstre side og sønnen høyre!
Jag fikk dessverre ikke bilde av 6 ukers TUL denne graviditeten men husker så tydlig at den var på bunn liksom, altså som jenta på høyre bilde her. Så spennende :) denne graviditeten er sååå lik sønnen så langt :p hehe

Last edited:
Oj!! Sjekket mine 2 nå, og det stemmer!! Datteren var på venstre side og sønnen høyre!
Jag fikk dessverre ikke bilde av 6 ukers TUL denne graviditeten men husker då tydlig den på på bunn liksom, altså som jenta på høyre bilde her. Så spennende :) denne graviditeten er sååå lik sønnen så langt :p hehe

Kjenner fler som har sjekket samme og det har stemt [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]! Så artig [emoji1]!

Eehm.. Kan jeg spørre om en ting?[emoji28] Er høyre/venstre ut i fra når jeg ser på bildet eller når jeg holder bilde «riktig vei»? Unnskyld om dette egentlig sier seg selv[emoji15][emoji85]

Eehm.. Kan jeg spørre om en ting?[emoji28] Er høyre/venstre ut i fra når jeg ser på bildet eller når jeg holder bilde «riktig vei»? Unnskyld om dette egentlig sier seg selv[emoji15][emoji85]
Tror det er når du holder den vanlig, det er ihvertfall då det stemmer på mine barn som er gutt og jente.

Man skal holde det utover fra kroppen, da blir det riktig :) jeg skal i følge denne få gutt. Stemmer veldig med magefølelsen!

Så spennende, da! Blir interessant å se om det dere finner ut av nå, stemmer overens med OUL - og med fødsel! :D

Stemmer på sønnen min sitt, og ul denne gang sier jente[emoji4] Blir spennende å se om det Stemmer!

Og den ble knust for på min gutt lå han til høyre oppe på innvendig ultralyd.. haha

Og den ble knust for på min gutt lå han til høyre oppe på innvendig ultralyd.. haha

Han lå til høyre på bildet eller til høyre i livmoren? Om han lå til høyre i livmoren, så stemmer jo det overens med metoden :) Dessuten er det visst plasseringen av morkaken og ikke selve fosteret som er poenget, ut fra det jeg har forstått :happy:

Spennende teori! Nå skal jeg være litt ekstra observant på TUL'en neste uke :D Men kan man anvende teorien senere enn uke 6 også? Jeg forstår det som at man kan anvende den fra og med uke 6 og ikke kun i uke 6 (morkaken driver vel ikke med de store forflytningene?) :scratch

Last edited:
Han lå til høyre på bildet eller til høyre i livmoren? Om han lå til høyre i livmoren, så stemmer jo det overens med metoden :) Dessuten er det visst plasseringen av morkaken og ikke selve fosteret som er poenget, ut fra det jeg har forstått :happy:

Ahh men da kan det jo stemme da.. Iik. Bare jeg som misforsto. Hehe

Synes det er vanskelig å se på bildet fra tul, livmoren ser liksom litt «avlang» ut på mitt bilde og vanskelig å si hva som et høyre og venstre :p er mer opp og ned. kan det være fordi jeg har bakoverliggende livmor?
Uansett - ser mest ut som spiren er til høyre på bildet, så venstre side i livmor? Jente? :)

Back
Topp