Noen som tørr sammenligne og se?? Hihi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj!! Sjekket mine 2 nå, og det stemmer!! Datteren var på venstre side og sønnen høyre!
Jag fikk dessverre ikke bilde av 6 ukers TUL denne graviditeten men husker då tydlig den på på bunn liksom, altså som jenta på høyre bilde her. Så spennende denne graviditeten er sååå lik sønnen så langt hehe
Så kult ja vi får se i uke 18-20 da, typ 10 uker igjenKjenner fler som har sjekket samme og det har stemt [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]! Så artig [emoji1]!
Lurer jeg på ogsåEehm.. Kan jeg spørre om en ting?[emoji28] Er høyre/venstre ut i fra når jeg ser på bildet eller når jeg holder bilde «riktig vei»? Unnskyld om dette egentlig sier seg selv[emoji15][emoji85]
Tror det er når du holder den vanlig, det er ihvertfall då det stemmer på mine barn som er gutt og jente.Eehm.. Kan jeg spørre om en ting?[emoji28] Er høyre/venstre ut i fra når jeg ser på bildet eller når jeg holder bilde «riktig vei»? Unnskyld om dette egentlig sier seg selv[emoji15][emoji85]
Samme her Jeg er nok en gutte mammaMan skal holde det utover fra kroppen, da blir det riktig jeg skal i følge denne få gutt. Stemmer veldig med magefølelsen!
Og den ble knust for på min gutt lå han til høyre oppe på innvendig ultralyd.. haha
Han lå til høyre på bildet eller til høyre i livmoren? Om han lå til høyre i livmoren, så stemmer jo det overens med metoden Dessuten er det visst plasseringen av morkaken og ikke selve fosteret som er poenget, ut fra det jeg har forstått