S SHS Elsker forumet 30 Apr 2011 #1 Hvordan kan jeg finne igjen tråder jeg har startet eller deltatt i? Før var det en rullemeny som jeg kunne klikke på, men nå leter og leter jeg... HJELP!
Hvordan kan jeg finne igjen tråder jeg har startet eller deltatt i? Før var det en rullemeny som jeg kunne klikke på, men nå leter og leter jeg... HJELP!
S SHS Elsker forumet 30 Apr 2011 #2 Godhjerta skrev: Du må gå på Min Side, og deretter Vennenytt. Håper virkelig det kommer en bedre søkemotor snart. Takk! Da fant jeg det. Var ikke så veldig opplagt synes jeg... Håper ting blir bedre snart ja!
Godhjerta skrev: Du må gå på Min Side, og deretter Vennenytt. Håper virkelig det kommer en bedre søkemotor snart. Takk! Da fant jeg det. Var ikke så veldig opplagt synes jeg... Håper ting blir bedre snart ja!
kaosfest Glad i forumet 30 Apr 2011 #3 Du går inn på "min side" og en boks der som heter "vennenytt". Tungvindt, men der finner du det altså...
Du går inn på "min side" og en boks der som heter "vennenytt". Tungvindt, men der finner du det altså...