Finne hjertelyden selv hjemme???

Lille kråka

Betatt av forumet
hva er deres erfaringer. jeg har kjøpt en sånn dings av ei veninne av merket baby watcher.
men synes det er så mye støy på den, er det normalt. ikke finne hjertelyden heller ennå
er 12+5 i dag men stresser ikke over det så langt for vet det er vanskelig pluss at jeg har bakovervendt livmor så mulig dette har noe invirkning på hvor lett det er å finne hjertelyden.
noen som åsså har det som vet?
og hvor burde den ligge? sikkert veldig fra pers til pers. men hehe lurer på alt når jeg får nye ting:)

Jeg har akkurat funnet hjertelyden selv, er 11 uker. Jeg synes hvertfall med begge mine små at det er lettest å høre den om du begynner med doppleren over skambeinet, man blir gjerne overrasket over hvor langt nede man finner det. Mange med bakovervendt livmor merker jo spark senere, så kanskje det er slikt med hjertelyd også? Jeg synes det beste er å bruke gel eller baby olje, bruk rikelig så blir det litt mindre støy noen ganger. bare mine tips hvertfall!!!

Bruk mye olje/ aloe vera. Jeg fant den mellom navlen og skambenet sist uke, denne uken var den nede ved skambenet. Så det virker som den flytter på seg. Let over alt, og vær tolmodig;)

litt omtrent som jeg trodde. skulle ønske den satt litt fast akkurat på en plass for den fyker jo rundt nedi der i tillegg til at jeg ikke vet hvor den "burde være" hehe hmm tolmodighet ja akkurat noe for meg:)

Back
Topp