Finne frem pumpa.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå skal jeg finne frem pumpa! Har heeelt aversjon mot den etter forrige gang da jeg delammet og pumpet og styrte noe grusomt! Jeg vil nemlig begynne å trene saltimer etter nyttår, og den treningen jeg går på er mandag og onsdag klokken 19:30 (Friskis og Svettis, kjempebra trening etterfødsel, iallefall for oss som ikke er helt Fotballfrue-trent fra før av liksom :P ). Lillebror er jo våken fra 18-21 sånn omtrent, så jeg må nok ha litt melk i fryseren for at mannen skal kunne ha han alene. Han henger jo mye på puppen om kvelden fortsatt....

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bare bruke nan, men han har bare fått flaske med nan 4 gang helt i begynnelsen. Det er vel mer sjanse for å få han til å ta flaske om det faktisk er mm på den og ikke mme.... Vi får pumpe, fryse og øve litt fremover :)

.....og DET var mye vits! :confused: Ammet han først på "god-puppen" og han var fornøyd. Pumpet så "dårlig-puppen" og litt på den andre også, og fikk bare ut 50 ml o_O Har ikke sånn nesespray denne gangen, da.....

Siden han ikke har fått flaske siden han var 3-4 uker gammel, så NEKTET han :oops: Jeg prøvde å sprute litt inn for å vise at det var mm, prøvde å legge han til brystet først, så svoppe flaska inn.... men neeeeeei..... :rolleyes: *sukk* Jeg får kjøpe ny tut til medela-flasken, den er mykere og mindre.

Tror nok det er best om pappan gir flasken når du er ute av synet. Snuppa er ikke glad i flaska her heller, men tar ihvertfall litt om pappan gir. Jeg tenker også på å begynne å trene over nyttår, men vil da bare gi nan. Orker ikke å pumpe å styre :/ Tror de blir "fornærmet" på oss uansett når flaska kommer :p

Så flink du er som skal begynne å trene så raskt etter fødsel :)

Jeg har også begynt å trene. Klarte å vente 6 uker men nå er jeg begynt å trene spinning 2-3 ganger i uken pg styrke 1-2. Skal ned 8 kg vertall. Har delmål på 5 kilo før jul har gått ned 3,5 så langt, så ser lovende ut ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp