Nå skal jeg finne frem pumpa! Har heeelt aversjon mot den etter forrige gang da jeg delammet og pumpet og styrte noe grusomt! Jeg vil nemlig begynne å trene saltimer etter nyttår, og den treningen jeg går på er mandag og onsdag klokken 19:30 (Friskis og Svettis, kjempebra trening etterfødsel, iallefall for oss som ikke er helt Fotballfrue-trent fra før av liksom ). Lillebror er jo våken fra 18-21 sånn omtrent, så jeg må nok ha litt melk i fryseren for at mannen skal kunne ha han alene. Han henger jo mye på puppen om kvelden fortsatt....
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bare bruke nan, men han har bare fått flaske med nan 4 gang helt i begynnelsen. Det er vel mer sjanse for å få han til å ta flaske om det faktisk er mm på den og ikke mme.... Vi får pumpe, fryse og øve litt fremover
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bare bruke nan, men han har bare fått flaske med nan 4 gang helt i begynnelsen. Det er vel mer sjanse for å få han til å ta flaske om det faktisk er mm på den og ikke mme.... Vi får pumpe, fryse og øve litt fremover