Finne el?

aprilbeibi

Flørter med forumet
Tenkte jeg skulle enten prøve å måle tempraturen eller kjøpe meg el-tester denne pp, eller begge delene. Hvordan fungerer temp.målingen??? Noen som kan forklare meg? Når på døgnet skal jeg måle, hva skal tempraturen ligge på osv? Er det noen som er blitt gravide med å bruke el-tester? Når på døgnet skal jeg bruke de?? Og hvordan type el-tester anbefaler dere??

Håper noen vil hjelpe meg... Ønsker oss nr.2, snart! [:)]

Hei! Temping er kjempe kjekt, men du vil ikke se når du har eggløsning før etter eggløsningen har skjedd. Dette pga tempen stiger rett etter eggløsning. Du måler hver morgen til et fast tidspunkt, tempraturen varierer fra person til person. Dersom du er intr i dette anbefaler jeg deg å gå inn på fertilityfriend.com. Når du melder deg inn der får du god informasjon. Se også www.pernille.info for mer informasjon om temping og div. Obs! temping fungerer best etter at du har holdt på noen måneder og blitt kjent med syklusen din.
Eggløsningtester fungerer bra. Dersom du får en positiv test (test streken er like sterk ellers sterkere enn kontrollstreken) betyr det at du får eggløsning iløpet av 24-36 timer. Testen skal ikke taes på morgen urin, men senere uttpå dagen.

Jeg brukte både temping og eggløsnings tester, noe som fungerte kjempe bra. ( Hadde da tempet i en del måneder før vi begynte prøvingen og var blitt godt kjent med syklusen min)

Håper du skjønte noe av dettte, uansett ønsker jeg deg lykke til :)

Back
Topp