Finn.no

Atchibah

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Er det flere enn meg som allerede titter på vogner, bilseter, stellebord ex?

Føler det kan være greit å handle litt hver mnd til lilleknøtt kommer. Siden det koster en del. Jeg er 5+4 i dag, så tross alt ca bare 7 og en halv mnd til termin ☺
 
Er bare 4+5 og satt og så på søskwnvogn på finn på nattevakt I går. Hehe
 
Har tittet litt, men har ingen planer om å kjøpe enda. I forrige svangerskap kjøpte vi vogn i uke 11!! Litt gærne, men var et veldig bra tilbud ;) Tenkte da at går det galt så får jeg bare selge den igjen. Denne gangen lurer jeg rett og slett på å vente med å kjøpe vogn til feriepengene kommer, blir jo uansett ikke den store ferien til sommeren. Men andre ting kommer jeg til å kjøpe inn før, får vel begynne litt etter jul :)
 
Uff ja, har noen søk jeg får varsler på, får SÅ lyst til å slå til, men det må vente til over nyttår... Føler nesten det blir å jinxe det hvis jeg kjøper noe nå :p
 
Så mye en har lyst på :stop:
Jeg venter nok uansett til etter OUL, tiden får ekstermt sakte på slutten også, litt mer å glede seg til :)
Sommerbaby er faktisk vanskelig ...
 
Det er en del å handle inn men forrige gang handlet vi etter oul. Vi hadde kun den ultralyden også. Selvom det er mye er det ikke mange butikkturene som skal til :) denne gangen har jeg allerede begynt å titte på søskenvogn for å se Hvilke muligheter som finnes uten å måtte ut med over 5000 kr.
 
Er det flere enn meg som allerede titter på vogner, bilseter, stellebord ex?

Føler det kan være greit å handle litt hver mnd til lilleknøtt kommer. Siden det koster en del. Jeg er 5+4 i dag, så tross alt ca bare 7 og en halv mnd til termin ☺

Haha, me too! Gjorde det fra dag en jeg fikk positiv test. Tror jeg hadde et ørlite behov der.. Har lengtet sånn etter å drømme om babyting i 4 år..;-)
 
Ikke begynt å se etter noe, men så har vi nesten alt vi trenger etter snuppa ;) vi visste ikke at vi skulle få jente sist, så det meste vi har av utstyr er veldig nøytralt ;)
 
Er ofte inne på finn.no og diverse sider å ser :) blir nok å vente til over nyttår før man kjøper noe, men er greit å se hva som fins..
 
Ikke begynt å kikke enda men vet jeg trenger bilstol og søskenvogn. Kjøper nok ikke noe enda. Venter nok til etter oul.
 
Her har jeg alt fra før, men siden nåværende lillebror må ha sovevogn i bhg så blir det vel å kjøpe en rimelig til det. Og evt en tvillingvogn? Blir ett år og to mnd imellom dem. Må gjerne ha en sprinkelseng til også :)
 
Vi har faktisk avsolutt alt vi trenger! Mista jo en gutt i august pluss at jeg fødte i januar, så vi har alt ganske nytt også :) eneste er om vi får jente, da må vi ha en ny garderobe, hehe;)
 
Ja, jeg jakter på stellebord og slyngevugge.
Men blir ikle kjøpt noe før etter jul :)
 
Titter, mest for at jeg ikke veit om jeg skal kjøpe ny vogn eller brukt.
 
Har tittet på finn, tror jeg kommer til å kjøpe stellebord, tripp-trapp stol og en vippestol brukt. Vognen vil jeg ha ny. Men kommer ikke til å handle før etter nyttår engang.
 
Jupps! Lagret en del annonser:)
Tror jeg kommer til å kjøpe det aller meste brukt denne gangen:)
 
Back
Topp