Bruker298kfa
Elsker forumet
Noe i retning av at man aldri må gi opp, at man må være sterk, holde ut, følge sine drømmer, at man greier det meste hvis man tror på seg selv. Eller noe i den dur...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe i retning av at man aldri må gi opp, at man må være sterk, holde ut, følge sine drømmer, at man greier det meste hvis man tror på seg selv. Eller noe i den dur...Tøsa skrev:
Gollemor skrev:
Noe i retning av at man aldri må gi opp, at man må være sterk, holde ut, følge sine drømmer, at man greier det meste hvis man tror på seg selv. Eller noe i den dur...Tøsa skrev:
En venn av meg som har vært gjennom mer enn noen bør måtte oppleve i så ung alder- eller i det hele tatt egentlig, og han sier hele tiden
God grant me the serenity to accept the things I can not change... ....The courage to change the things I can..... And the wisdom to know the difference..
Vet ikke om det passer til det du skal bruke, men det er veldig fint, synes jeg. Har hørt det i flere filmer også.
(Jeg har mange slike ordtak, tenker på en tattovering med ordtak som viser hvem jeg er)
The greatest glory in living
lies not in never falling,
but in rising every time we fall.
-Nelson Mandela
“Its not the length of life but the depth of life.”
Giving Up
Was Never
An Option
May the pain you have known
and the conflict you have experienced
give you the strength to walk through life
facing each new situation with courage and optimsim.
Strength does not come from physical capacity.
It comes from an indomitable will.
Go within every day and find the inner strength
so that the world will not blow your candle out.