Finn en feil..

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Spiste 5 sjokokadebiter og drikker kaffe (koffeinfri).
Så ble jeg bråtrøtt! :eek::confused:
Skulle ikke sukker vekke meg? :confused:

Vet ikke med deg, men jeg har så lite energi og er trøtt hele tiden så 5 srakkars sjokoladebiter hadde ikke klart vekke meg.

Tror ikke jeg hadde kvikkna til om huset hadde rast rundt meg. Heeeelt kage fortiden :P gleder meg til å bli frisk, føde, barsel tid, få kroppen tilbake, begynne å trene og kunne sove på magen igjen :D

Uff tenker selv etter fødsel så tar det tid før energien er på topp... Jaja må kansje spise mer sjokolade da?

Tror jeg måtte hatt litt mer enn 5 biter for å kvikkne til :p hehe

Jeg hadde heller ikke våknet av 5 sjokoladebiter... Jon blund har helt glemt meg i det siste, så er ødelagt :/

Hehe, hadde nok behøvd mer enn 5 biter med sjokolade for å kvikne til jeg også ;)

Uff tenker selv etter fødsel så tar det tid før energien er på topp... Jaja må kansje spise mer sjokolade da?
Hehe, kanskje ikke :p jeg ble full av energi og hadde så mange lyster og mål og planer. 1 uke etter fødsel tenkte jeg å trille tur til skolen min(ville tatt meg ca 2timer), men samboer sa at det kom ikke på tale. Tror det var lurt av han(pluss jeg hadde nok aldri komt meg helt frem).

Min mor sa flere ganger at jeg måtte roe ned tempoet, og at tiden etter en fødsel kan være litt euforisk, at man lever på toppen av en forelskelse. Og jo det føltes gjerne sånn. Jeg gikk turer, vaska hus, sprang på besøk, leste til eksamener, og så.. Tre uker etter fødsel merka jeg at det begynte å sige litt på, så da måtte jeg plutselig begynne å hvile når baby sov ;)

Spiste 5 sjokokadebiter og drikker kaffe (koffeinfri).
Så ble jeg bråtrøtt! :eek::confused:
Skulle ikke sukker vekke meg? :confused:
Kommer litt ann på hvor blodsukkeret ditt var da du spiste disse bitene, men jeg kan hive innpå mye mer og alikevel gå rett i seng. Jeg er konstant trøtt. Hadde nok sovnet om jeg fikk sukker intravenøst:p ;)

Jeg var jo våken og skulle kose meg med formiddagskaffe. Og det var sjokoladen som gjorde meg trøtt. *ler*
Endte opp med å sove et par timer og jeg ligger enda i senga bare fordi jeg kan. :D

Jeg var jo våken og skulle kose meg med formiddagskaffe. Og det var sjokoladen som gjorde meg trøtt. *ler*
Endte opp med å sove et par timer og jeg ligger enda i senga bare fordi jeg kan. :D

Varm kaffe i magen er nå suuuper god sove kur det da? Hvordan vet du det var sjokoladen og ikke kaffen? :) jeg var kaffe drikker i 2 år før jeg slutta å bli trøtt av vanlig koffein kaffe :P

Varm kaffe i magen er nå suuuper god sove kur det da? Hvordan vet du det var sjokoladen og ikke kaffen? :) jeg var kaffe drikker i 2 år før jeg slutta å bli trøtt av vanlig koffein kaffe :P
Kaffen var koffeinfri og jeg ble ikke trøtt før jeg spiste sjokolade. :p

Kaffen var koffeinfri og jeg ble ikke trøtt før jeg spiste sjokolade. :p

Ja det var jo det som var poenget, koffein fri! jeg blir ofte trøtt til og med av koffein pga varmen :P og kroppen bruker litt tid på å reagere vil jeg tro med mindre det var sovemedisin for hester i sjokoladen :D hehe

Back
Topp