Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kanskje ikke jeg ble full av energi og hadde så mange lyster og mål og planer. 1 uke etter fødsel tenkte jeg å trille tur til skolen min(ville tatt meg ca 2timer), men samboer sa at det kom ikke på tale. Tror det var lurt av han(pluss jeg hadde nok aldri komt meg helt frem).Uff tenker selv etter fødsel så tar det tid før energien er på topp... Jaja må kansje spise mer sjokolade da?
Kommer litt ann på hvor blodsukkeret ditt var da du spiste disse bitene, men jeg kan hive innpå mye mer og alikevel gå rett i seng. Jeg er konstant trøtt. Hadde nok sovnet om jeg fikk sukker intravenøstSpiste 5 sjokokadebiter og drikker kaffe (koffeinfri).
Så ble jeg bråtrøtt!
Skulle ikke sukker vekke meg?
Jeg var jo våken og skulle kose meg med formiddagskaffe. Og det var sjokoladen som gjorde meg trøtt. *ler*
Endte opp med å sove et par timer og jeg ligger enda i senga bare fordi jeg kan.
Kaffen var koffeinfri og jeg ble ikke trøtt før jeg spiste sjokolade.Varm kaffe i magen er nå suuuper god sove kur det da? Hvordan vet du det var sjokoladen og ikke kaffen? jeg var kaffe drikker i 2 år før jeg slutta å bli trøtt av vanlig koffein kaffe
Kaffen var koffeinfri og jeg ble ikke trøtt før jeg spiste sjokolade.
Savner å sove på mage!!!Tror ikke jeg hadde kvikkna til om huset hadde rast rundt meg. Heeeelt kage fortiden gleder meg til å bli frisk, føde, barsel tid, få kroppen tilbake, begynne å trene og kunne sove på magen igjen