Finland?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som har vært i Finland med små barn?
Tenker Mummiverden, men gjerne andre steder også!

Hvordan komme seg dit billigst mulig? Fly, båt, bil?

Noen gode teltplasser, eller andre rimelige steder å overnatte?
Er det dyrt å bo der generelt?

Og når bør man dra dit? Tidlig eller sen sommer?

[:)]

Åh, i Finland har dem en fin en

[8D]

Finland, Finland

Vel, når jeg var rundt 13 år så dro mamma, tante, søstern og jeg til Finland og mummiland (søstera mi var vel 5-6år, så var for hennes skyld vi dro) Og det var kjempefint!

Vi hadde sånn familiepakke, med to barn og to voksne, men vi kjørte til Sverige og tok båt derfra.(Siljaline - en meeeegasvær båt!) En kjempefin tur! Og vi lå på hotell ikke langt unna selve mummiparken, kjempefint hotell med spa, god mat og god service!

Jeg anbefaler hvertfall og dra dit med småbarn[:D] Men jeg veit ikke hvordan det er med priser og sånn nå da..
Håper det hjalp litt?

ORIGINAL: TereseS

Vel, når jeg var rundt 13 år så dro mamma, tante, søstern og jeg til Finland og mummiland (søstera mi var vel 5-6år, så var for hennes skyld vi dro) Og det var kjempefint!

Vi hadde sånn familiepakke, med to barn og to voksne, men vi kjørte til Sverige og tok båt derfra.(Siljaline - en meeeegasvær båt!) En kjempefin tur! Og vi lå på hotell ikke langt unna selve mummiparken, kjempefint hotell med spa, god mat og god service!

Jeg anbefaler hvertfall og dra dit med småbarn[:D] Men jeg veit ikke hvordan det er med priser og sånn nå da..
Håper det hjalp litt?

Takk for svar! [:)]
Så bra at du har gode minner derfra! Leste et sted at man burde ikke reise til Finland BARE for å besøke Mummiverden, derfor ble jeg litt usikker. Men det virker jo som du husker det som noe positivt, og da må det jo være fint der. [:)]

Back
Topp