Finklær baby - hjelp!

Preggogirl

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Lillevenn skal ha navnefest neste helg, og settet jeg hadde tenkt å bestille, kan ikke bestolles da de sender det for sent :wideyed::shifty::shifty: Typ det vil komme frem dagen vi har navnefest.. om vi er heldige..

så!: trenger tips fra dere. Googler meg ihjel på finklær. Vil ikke ha dress, og tenker mer en selebukse, hvit sjhorte, sløyfe og sixpence. Har dere forslag? :anyone

Selebukse finner du sikkert på Kappahl eller lindex. Syns de har fått in så mye fint før barn i de Sissta,

Zara har en del pent lintøy og skjorter. Ikke så praktisk, men fint! Hvilken str og hvor bor du?
Fant også pene klær på KappAhl og Name It, men det var før sommeren, så vet ikke hva som er inne nå som høstklærne har kommet..

Barnas Hus har mye fint til baby som kan brukes som fintøy

Bor i Trondheim, så skal titte innom Zara:) må bare vente til Springsteenhysteriet er ferdig, så man kan parkere i midtbyen igjen Kappahl og Lindex fant jeg ingenting som var passelig til en navnefest, mer hverdagslig.. Samme gjelder HM :( kan hende det ee jeg som er litt sær, men vil gjerne ha noe litt mer spesielt enn newbie som alle går i :) Barnas hus har jeg ikke sjekket, så der kan jeg stikke innom - :)

Bor i Trondheim, så skal titte innom Zara:) må bare vente til Springsteenhysteriet er ferdig, så man kan parkere i midtbyen igjen Kappahl og Lindex fant jeg ingenting som var passelig til en navnefest, mer hverdagslig.. Samme gjelder HM :( kan hende det ee jeg som er litt sær, men vil gjerne ha noe litt mer spesielt enn newbie som alle går i :) Barnas hus har jeg ikke sjekket, så der kan jeg stikke innom - :)
Mini her fikk en veldig fin beige linshorts med bukseseler, og en hvit og beige kortermet skjorte fra Zara. Passer perfekt til navnefest - syns jeg;) Så ta en tur innom der - kan hende de har igjen noe, eller fått inn mer! Lykke til:)

Hvis du bor i Trondheim... Hva med lille Martine? Der har jeg funnet en del fint når jeg har vært der :) og litt andre merker :)

Babyshop har også litt fancy klær :)

Back
Topp