Finkjoler for gravide?

LuckyMom

Venn av forumet
Noen som vet hvor jeg kan få tak i det til rimelig pris? :)
Jeg skal i bryllup til min søster i slutten av August, og da er jeg ca 5 mnd. sikkert med en god del større mage.... Vil gjerne føle meg komfortabel i klærne når den tid kommer.

mamalicious tøyet er kjempegodt å ha på.. eller var det for 5 år siden :P skal bestille meg tøy derfra denne gangen og

Takk for tipset! De hadde mye fint. Skal i bryllup selv i august :)

sprattus skrev:

Sign.

Jeg var i bryllup sist jeg var gravid. Var ca 8 mnd og stor som et fjell!! Hadde fra før en Vero Moda-kjole med halterneck og empireliv. Fantastisk deilig kjole som jeg har brukt mye både før og etter.

Side skrev:

sprattus skrev:

Sign.

nelly.com og bubbleroom.no har en mamma-avdeling, ellers er det jo bare å kjøpe en vanlig kjole med empirisk liv ;-) Masse å velge blant!

Takk til dere alle! ;) Dette var gode tips!

Hadde jo vært en liten fordel og kunne besøke butikkene ordentlig for å prøve før jeg kjøper, men det er vel ingen mulighet for det?

Jeg finner nok noe brukbart til bryllupet, heldigvis har jeg det ikke travelt enda :))

Samuels hjertemamma skrev:
nelly.com og bubbleroom.no har en mamma-avdeling, ellers er det jo bare å kjøpe en vanlig kjole med empirisk liv ;-) Masse å velge blant!

Finner ikke mamma-avdelingen på bubbleroom.no, men på nelly.com hadde en del fint :)

Neta88 skrev:

Samuels hjertemamma skrev:

Finner ikke mamma-avdelingen på bubbleroom.no, men på nelly.com hadde en del fint :)

hadde de ikke..nei ok husker sikkert feil, men mange fine kjoler man kan bruke som gravid der ihvertfall :-) 

Back
Topp