Finkjole

Fru95

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
Litt tidlig ut nå men skal i bryllup i Juni. Vil da være 6 mnd på vei, og om magen blir som sist så vil jeg ha veldig stor mage allerede da. :smiley-ashamed004 Vet fra sist svangerskap at det å finne gravidklær som er fine kan være utfordrende så forventer at det vil ta tid å finne en kjole som passer seg i bryllup, så vil begynne tidlig å lete.:rolleyes:

Så har noen noe anbefalinger på hvor man kan finne fine gravidkjoler som passer seg i bryllup? :)

Litt tidlig ut nå men skal i bryllup i Juni. Vil da være 6 mnd på vei, og om magen blir som sist så vil jeg ha veldig stor mage allerede da. :smiley-ashamed004 Vet fra sist svangerskap at det å finne gravidklær som er fine kan være utfordrende så forventer at det vil ta tid å finne en kjole som passer seg i bryllup, så vil begynne tidlig å lete.:rolleyes:

Så har noen noe anbefalinger på hvor man kan finne fine gravidkjoler som passer seg i bryllup? :)
Kan være at når det nærmer seg så kan du finne noe på finn, fra noen som har vært i samme situasjon og kjøpt kjole til «engangsbruk» :)

Må det være gravidkjole da? Finnes jo mange løse kjoler som er fine ☺️ Hvis du velger en litt lang pen kjole, så ser jeg for meg at det kan funke? Gjerne sånne wrap-kjoler. Da kan man jo justere hele kjolen ☺️

Last edited:
De har en del på Zalando. Jeg kjøpte julebordkjole der da jeg var høygravid sist (som jeg forøvrig ikke fikk brukt fordi jeg var i for dårlig form da dagen kom :laughing002)

Forrige graviditet: kjøpte en vanlig kjole i 2 str større, og justerte bare ovr skuldrene («klemte sammen og sydde noen sting), og tok en hvit singlet under kjolen så ikke puppene falt ut. 8890A30C-73F4-43F0-9087-4537AF3FD326.png

Back
Topp