Finkjole til vesla

Lilla-87

Forumet er livet
Navnefesten nærmer seg med stormskritt og jeg har fortsatt ikke funnet en kjole til Jenny som jeg syns er fin. Vil jo at hun skal være pynta, men hun skal ikke se ut som sukkerspinn. Har lett på nettbutikkene til følgende; Name It, Hm, Cubus, Ellos, SparKjøp og vært innom ebay - uten hell.
Noen som kan tipse en stakkar om hvor jeg kan lete?
(Ikke hvitt eller pastell..) ;)

Vi kjøpte kjole fra Monsoon (de selges på Acsessorize), og hun var sååå nydelig til dåpen! :D Brukte den på festen etterpå da, hun hadde vanlig dåpskjole til selve dåpen i kirka ;)

Picture512.jpg

såååå liiiiten hun var her :rolleyes: *sukke* Bare 3 måneder!

Elise hadde på seg kjole fra name-it på sin navnefest: (hun var bare 6 uker) ImageUploadedByTapatalk1364837835.500356.jpg sånn så den ut, litt underpyntet egentlig.. Hvilken str bruker hun nå? Om hun passer str 80 kan du se på pompdelux.no :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Kjolene fra Monsoon er skikkelig pyntepynta! :D ...litt dyre da, det er det eneste :oops: Men her så spanderte bestemor kjolen til dåpen ;)

Det var forresten ingen fine penkjoler på pompdelux..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Mange fine kjoler på den nettsiden:-)

Så rart..:confused:
Nei, det er den cericsefarga kjolen med blomster på overdelen og schiffonskjørt.:)
Den er nydelig:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Håper jeg får oppleve å være mamma til ei jente med tiden - koselig med de små kjolene! :)

Da er kjolen bestilt!
Jeg handler sjeldent på nett og nå kjenner jeg at jeg er skikkelig spent.. :)

Så utrolig søte små snuppelurer<3<3<3<3 Er så utrolig søtt med babykjoler:)

Back
Topp