Finito IKEA!

Frk.Chicka

Forumet er livet
Synes han slapp billig unna jeg!
Hehe!
Selv om vi er blakk, så klarte jeg og lure masse nedi kurven der!
hehe!
Sambo har en slik fin regel: En handlevogn MAX... så når den er full er det stopp! [8D][8D]
Deilig!
Nye lamper, 15 nye gaver til Even Nikolay, kjøpt de siste julegavene ellers, så nå er jeg helt ferdig...
MAsse smådill vi trengte, masse smådill vi IKKE trengte, nye lamper, nye dyner osv osv osv...
Ja, dere vet jo hvordan det er[8D][8D][8D]

Gleder meg til å pakke ut i morgen, men nå er jeg trøtt og sliten!

IKEA er digg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: VicciogNikki!

gleder meg til det kommer til kr.sand-kun en time kjøring!
mye ga du for denne handlevognen din da?

hva var disse 15 tinga til tassen da=)

hehe!
Diverse bamser, gyngehest, oppbevaring til rommet, matskåler, sånn derre hanske som er ett dyr vettu....han elsket den inni butikken, så måtte bare kjøpe den..en drage.... Lampe, biteting... Ja, det var noe av det som var til han!

Vi kljøpte oss to lamper, div kjøkkenutstyr som kniver og serviceting... Poser, esker, skåler, håndklær, puter, pledd, raspeting*2, bok, 3stk cdstativ... kjøkkenhpnddukopphenger? hehe!
Noe sånn hengegreier som egentlig skal være på kjøkkenet men som jeg skal bruke til å ha votter og luer til i gangen... Øøøhhh... tøfler.... Nå kommer jeg ikke på noe mere, men VET det er mere...
.Hehe!
Gavekort til lillebroren og dama, de skal flytte inn i selveid leilighet for første gang i januar... Så de får gavekort på 1000,-
Totalt sett, inkl gavekortet kom det på 2200,- så synes ikke det var så ille jeg!
Fikk møe for penga synes jeg!
Åsså kjøpte vi keyboard med stativ til storesøster her på Toys R Us da..
Måtte jo innom der en tur også!'

[:D][:D]

Nå har jeg pakket ut, hengt opp ting og er storfornøyd...
Senga neste!

Natta!

ORIGINAL: VicciogNikki!

det var mye for penga=)

Ja, føler det!
Glemte sånn ikea-lammeskinn..LUDDE!
hehe! Det kjøpte jeg og! Hvitt... Var på tilbud fra 300 til 169 kroner... STORT lammeskinn.. det vi har, er så lite, passer liksom i vognen.. men det er ekte da! Dette store havner nok i lekegrinden=)

Jøss! Du fikk jammen masse for penga[:)]
Eeeeelsker Ikea!!! Synd det er så langt unna.
Har liksom åpnet et i nord nå, men det er 90 mil unna[&:] Ikke noen svipptur, akkurat[:'(]

ORIGINAL: Entil

Har liksom åpnet et i nord nå, men det er 90 mil unna[&:] Ikke noen svipptur, akkurat[:'(]

Nei, kan ikke kalle 90 mil en svipptur..
her er det 10 mil da, LITT mer levlig!

ORIGINAL: CHICKA™ F.F.D.M.B.L

ORIGINAL: Entil

Nei, kan ikke kalle 90 mil en svipptur..
her er det 10 mil da, LITT mer levlig!

Ja, da går det ann å ta en tur innimellom... De har jo så mye fint!
Bruker å fylle Norgespakker og sende opp når jeg er sørpå jeg da... Sist ble det 4 ekstra store[8D]
Ikea er digg[:D]

Det var ikke ille i det hele tatt!! Ikea e råbra! Får jo sååå mye for pengene, og de liker vi [:D]

på ikea kan jeg handle i timevis

Back
Topp