Fingrene visner/blir nummen i løpet av natta??

får du sove om nettene da?
Helt elendig :hilarious:
Med en gang jeg legger meg ned tettes nesa og lungene presses pga vann i kroppen, på dagtid når jeg er oppe og går er nesa ok, men legger jeg meg bare for å slappe av så må otrivin til med en gang
 
Helt elendig :hilarious:
Med en gang jeg legger meg ned tettes nesa og lungene presses pga vann i kroppen, på dagtid når jeg er oppe og går er nesa ok, men legger jeg meg bare for å slappe av så må otrivin til med en gang
kjenner sååå til det.. mannen ler av meg fordi jeg er så avhengig av otrivin :p
når jeg holder hendene nedover så blir de fylt med vann og blir full av små hvite prikker
 
Åhhh jeg håper jeg er like heldig.....
Følte du at du gjorde noe i løpet av dagen som gjorde nettene verre?

Forrige svangerskap da jeg hadde de plagene så gav det seg også samme dag som han kom ut. Måtte ringe å avlyse en time på sykehuset hvor de skulle teste strøm i armene mine. Jeg ville jo fått sinnsyke smerter i armene om jeg skulle tatt den testen med full funksjon i hender og armer igjen!

Hos meg hadde det lite å gjøre med hva jeg gjorde eller ikke gjorde på dagen, eller på natta. De visnet en morgen å ble ikke seg selv igjen før svangerskapet var over.
 
Forrige svangerskap da jeg hadde de plagene så gav det seg også samme dag som han kom ut. Måtte ringe å avlyse en time på sykehuset hvor de skulle teste strøm i armene mine. Jeg ville jo fått sinnsyke smerter i armene om jeg skulle tatt den testen med full funksjon i hender og armer igjen!

Hos meg hadde det lite å gjøre med hva jeg gjorde eller ikke gjorde på dagen, eller på natta. De visnet en morgen å ble ikke seg selv igjen før svangerskapet var over.
håper det er tilfellet her og... jeg syns det er veldig ubehagelig og har ikke lyst det skal fortsette langt etter torsdag.
 
kjøpte du til begge hendene da?
jeg har tenkt litt på om det at jeg bruker mye av dagen til å strikke kan ha en negativ effekt.
Eller og om jeg burde gå til fysio eller kiro for å sjekke problemstillingen ELLER bare vente til fødsel er over (neste torsdag) og se det ann..
Nei, bare til ene hånda. Er litt plaget på andre hånda, men har ikke hatt samme smertene på begge.
 
Åhhh jeg håper jeg er like heldig.....
Følte du at du gjorde noe i løpet av dagen som gjorde nettene verre?
Nei egentli ikke. Ingenting hjalp eller fungerte føler jeg. Var så ille at jeg til slutt me sotte i gang 3 dager før termin pågrunn av det for jeg satt på sykehuset å grein
 
Back
Topp