Fingrene mine stivner :-/

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Er d flere som opplever at fingrene stivner? Mine gjør det spes om natta, og sliter da veldig å få fart på dem igjen :-( og lillefinger knepper i leddet når jeg prøver å rette den ut. Er forferdelig vondt og ubehagelig :-(

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Hadde det slik da jeg gikk gravid... sluttet tvert etter ungen kom ut;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde det slik da jeg gikk gravid... sluttet tvert etter ungen kom ut;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da håper jeg det forsvinner fort etter fødsel :-D

Har ikke stive ledd, men er ofte hoven i fingrene om morgenen.. Kommer seg etter ett par timer da..

Jeg ligger med hendene under puta, så når jeg våkner er hendene fulle i vann og stive..
Fælt, men kommer seg iløpet av ett par timer.

Stivner de eller dovner de?
Mine dovner bort om natta og av og til på dagen, hos meg skylles det karpaltunell syndrom, fikk tilpasset skinner da jeg gikk med førstemann som jeg sover med om natta, hjelper veldig. Er ganske vanlig å få karpaltunell syndrom under svangerskap, veske i hendene som presser på nerver. Jeg har sluppet billig unna denne gangen, men kjenner at det forverres nå når varmen har kommet. Dovner f.eks. bort nå som jeg skriver på pc'n.
Har ikke opplevd det som vondt enda denne gangen, men hadde mye smerter i hendene med de andre to, våknet med bortdovnede vonde hender om natten.

Hvis det kan være karpaltunell syndrom anbefaler jeg å ta kontakt med jm/lege og få en henvisning til å få tilpasset skinner, jeg fikk komme inn på dagen og som sagt hjelper det veldig.

Stivner de eller dovner de?
Mine dovner bort om natta og av og til på dagen, hos meg skylles det karpaltunell syndrom, fikk tilpasset skinner da jeg gikk med førstemann som jeg sover med om natta, hjelper veldig. Er ganske vanlig å få karpaltunell syndrom under svangerskap, veske i hendene som presser på nerver. Jeg har sluppet billig unna denne gangen, men kjenner at det forverres nå når varmen har kommet. Dovner f.eks. bort nå som jeg skriver på pc'n.
Har ikke opplevd det som vondt enda denne gangen, men hadde mye smerter i hendene med de andre to, våknet med bortdovnede vonde hender om natten.

Hvis det kan være karpaltunell syndrom anbefaler jeg å ta kontakt med jm/lege og få en henvisning til å få tilpasset skinner, jeg fikk komme inn på dagen og som sagt hjelper det veldig.

De hovner opp, stivner og dovner veldig fort. Og lillefinger på høyre hånd er værst, der knepper det i leddet :-( og har generelt vondt i fingrene... Høre med legen min til onsdag, se hva han sier.

Back
Topp