Fingertupp inn.... åpning ??

Ønskemamma2022

Glad i forumet
Hei girls :)

Jeg var hos jordmor i dag, hun skulle sjekke og jeg var moden for fødsel, mer enn de fleste førstegangsfødene i uke 38. Men hun fikk kun inn fingertuppen, ikke noe mer for å kunne strippes. Men var avflatet, god og myk.
Jeg mener hun tøyde litt på åpningen som var.

Betyr dette at det der en cm åpning ? Noen som har fått denne beskjeden før :wideyed::rolleyes:

Håper det går raskare for deg enn meg... har gått slik i snart 2 uker... masse maserier og magevondt men deg skjer ikke noe mer... fremdeles bare åpning for en finger og ikke tegn til aktiv fødsel... 40+5 i dag

Håper det går raskare for deg enn meg... har gått slik i snart 2 uker... masse maserier og magevondt men deg skjer ikke noe mer... fremdeles bare åpning for en finger og ikke tegn til aktiv fødsel... 40+5 i dag
Uff så trist å høre :( ingen endring heller ??
Håper jeg slipper det :(
Lykke til <3

Jeg fikk beskjed om det samme i 38+1, helt moden og 1 cm åpning. Hun regnet med at lille kommer før termin. Er nå 39+0 og går å venter :rolleyes:
Ahaa, håper han kommer ila uken :) !
Men fingertupp inn betyr altså 1 cm o_O?
Jeg har vært livredd for overtid, men satser på han heller kommer før da :)!

Hei girls :)

Jeg var hos jordmor i dag, hun skulle sjekke og jeg var moden for fødsel, mer enn de fleste førstegangsfødene i uke 38. Men hun fikk kun inn fingertuppen, ikke noe mer for å kunne strippes. Men var avflatet, god og myk.
Jeg mener hun tøyde litt på åpningen som var.

Betyr dette at det der en cm åpning ? Noen som har fått denne beskjeden før :wideyed::rolleyes:

Fikk høre akkurat det samme i dag, og jeg er 39+6 i dag med 3 mann. Har aldri hatt så sein utvikling på åpning før..
Med de to første gikk jeg med 2-3cm åpning fra uke 35-36..
Ho fikk ikke strippa i dag siden ho ikke fikk inn 2 fingre, men ho prøvde å irritere litt oppi der..
Har hatt mer slim med litt blodspor i, så håper virkelig den provoseringa kan hjelpe på litt.
Ellers kan man gå sånn som det her i evigheter da[emoji849]

Er dette vanlig? Er ikke noe vi gjorde på kontroll I uke 38. Har overtid time på torsdag. Termin I morgen [emoji7]

Virker sånn, en fingertupp er vel ca. 1 cm? Hun kunne kjenne hodet hennes der inne, veldig langt nede i bekkenet :D Litt snålt! Håper våre små kommer snart :happy:
Hun sa ikke hun kjente hodet da :P men satser på jeg får med mannen til sengs i kveld og noen dager fremover, så vi får litt fortgang på dette :) haha ! De må snart komme :D

Fikk høre akkurat det samme i dag, og jeg er 39+6 i dag med 3 mann. Har aldri hatt så sein utvikling på åpning før..
Med de to første gikk jeg med 2-3cm åpning fra uke 35-36..
Ho fikk ikke strippa i dag siden ho ikke fikk inn 2 fingre, men ho prøvde å irritere litt oppi der..
Har hatt mer slim med litt blodspor i, så håper virkelig den provoseringa kan hjelpe på litt.
Ellers kan man gå sånn som det her i evigheter da[emoji849]
Åh :/ alle svangerskap er jo ulike sier de... kjipt.....

Samme her, fikk ikke inn 2 fingre men kun fingertuppen og tøyd litt. Kjente det jo men ikke direkte vondt :)
Kom slim med litt brunt i da jeg var på do insta, så kan jo være hun har irritert litt. Hadde litt vondt i ryggen og ned i rumpen etterpå,pluss kynnere - så satser på han kommer denne uken med hjelp av samboers små svømmere :P hah !

Åh :/ alle svangerskap er jo ulike sier de... kjipt.....

Samme her, fikk ikke inn 2 fingre men kun fingertuppen og tøyd litt. Kjente det jo men ikke direkte vondt :)
Kom slim med litt brunt i da jeg var på do insta, så kan jo være hun har irritert litt. Hadde litt vondt i ryggen og ned i rumpen etterpå,pluss kynnere - så satser på han kommer denne uken med hjelp av samboers små svømmere :P hah !

Hehe her også, så nå blir det plikt hver dag, for den ungen skal ut[emoji23]

Back
Topp