Finger negler

Silllje88

Blir kjent med forumet
Hva gjør dere med fingerneglene til de små? Klipper? Filer? River/biter de av? Mini min har såå skarpe negler :nailbiting: klorer både seg selv og meg..prøver gjvnlig å file dem ned, men er absolutt ikke en hit hos mini o_O har og hørt det er noe olje man kan smøre neglene med, noen som vet noe/har erfaring med det? :)

Her klippes det 2 ganger i uken, både på storebror og lillebror. :) Har du prøvd å ta neglstellet når baby sover?

Klipper når han sover. Og biter når vi ammer, men syns klipping er lettest.

Jeg klipper flere ganger i uka. Synger og tøyser med henne når jeg klipper de på stellebordet:)

Må klippes her og, river hvis de har flisa seg og ikke har saks i nærheten. Klipping er ingen hit her heller :P

Klipper på stellebordet flere ganger i uken. Noen ganger blir vi ikke ferdig så da fortsetter vi ved neste bleieskift. :p Jeg bøyde dem og rev av flisene tidligere, men startet å klippe for litt siden.

Last edited:
Vi fikk beskjed på sykehuset om å ikke bruke negleklipper og heller bite da klipperen gjør neglene spissere enn ved biting, men jeg får ikke til å bite dem. De er så bittesmå at jeg er nødt til å bruke negleklipper/saks. Gjør det når hun sover:-)

Jeg klipper med saks ca annen hver/tredje hver dag.
Går helt fint, og han er gld og fornøyd når vi holder på. :)

Her klipper vi neglene 2-3 ganger i uken. Hun har aldri protestert på å klippe neglene :) På sykehuset fikk vi beskjed om å bite eller rive neglene, men det fikk jeg aldri til :/ Så til slutt ga jeg det opp og fant fram neglesaks :)

Back
Topp