Finfin søndag!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Eller ikke.. Sambo har nettopp dratt, så nå er vi forlatt igjen.. [&o][8D] Helga har gått altfor fort her hos oss iallefall! Men det var utrolig godt å se han igjen da, og ungene var litt lei seg nå når han skulle dra, men de ser han jo på skype så ofte som vi kan da.. [:)]
Seinere i dag skal vi i bursdagsselskap.. Det blir 3.selskapet på 3 dager.. [:D] Januar er travel gitt..! Hehe..

Almyrida81: Off.. [&o] Hvor lenge var det han skulle være borte? Bra dere har kosa dere i helga da [;)][:)] Og kos dere i bursdag senere i dag.

Her våknet Trym i 2 tida i natt. Han fortalte at han hadde vondt i øyet sitt (bhg sin feil vist, insisterte han på [8|][8D]) og var såå trøtt.. [&:] Sove det skulle han ikke. Skjønte jo fort at da jeg strøk han i panna at det var feber. 39.1. Så han er syk stakkar, stygg hoste og vondt i halsen. [&o] Så det blir nok ingen tur i bhg i morra. [:)]

Har nesten akkurat vært på bunnpris en tur og kjøpt spaghetti àla capri og pistasj-is [8D][:D] Blir helt enkel mat i dag. Også godt med is for halsen til Trym. [:)]

Ha en fortsatt fin søndag.

hallo hallo!!

for en herlig søndag det har vært.. med så knallvær.. men vi har ikke fått vært ute da.. formen hangler fortsatt, men er heldigvis mye mye bedre...

vi har vært hos pappa på middag... han har nettopp hatt bursdag...så det var kos! så har jeg hentet hjem skøyter, og funnet frem skiene mine, så de får jeg hjem neste helg.. helt på tampen av sesongen riktignok.. men da har jeg de til neste år i det minste... [:)]

hvor lenge skal L være borte almyrida? Trives han eller?
Flatula: God bedring til Trym... ikke moro med sykdom.. [&:]

Ja han trives godt i Danmark.. [:)] Heldigvis! Jeg hadde nok bekymra meg forferdelig mye hvis ikke.. Men han liker det veldig godt, og er kjempemotivert.. Syns det er vanskelig, men er bare å jobbe godt med det.. [:D] Nå vet vi ikke når han kommer hjem neste gang, men han skal ha denne forprøven i slutten av februar, så ikke før etter den iallefall..

Skjønner at det er tøft Almyrida.. dere får være flinke å skype og snakke, og så går plutselig tiden!

Jeg er på jobb i dag, men nå har jeg ingenting spesielt å gjøre for øyeblikket - har vasket og ryddet litt, huset er nesten tomt, og jeg begynner å bli litt daff kjenner jeg. Skal bli godt med en fridag i morgen - jeg trenger det for å få vasket og ryddet litt, og begynt pakkingen til ferie... skal bli såååå godt med ferie nå kjenner jeg, og så er jeg såå glad for at vi skal til GC og ikke Egypt, for jeg kjenner to stykker som har planlagt ferier dit nå og måttet avlyse

I helga har vi startet med å pusse opp den nye huset vårt, har tasperet ferdig rommet vårt og halve rommet til Christian.
Jeg har begynt å rive ned i stua og i gangen. Morro.
Gleder meg til å begynne å male. Så må snart bestemme oss for farger.
Elllers så har chr kost seg hos bestemor som bort rett over gata for det nye huset.
Så vi får stadig besøk av noen som er litt nysgjerige.[;)]

Vi har hatt en daff men koselig søndag [:)]
Hadde planer om å ut å grille pølser en eller annen plass, men kom aldri så langt [8D]
Vi sto opp sent, og hadde derfor sen frokost. Etter det så bare slæppa vi off i sofaen ei stund.
Linnea blei litt frekk i munnen, så jeg sa ho kunne gå ut av stua og tenke seg litt om, så ho
forsvant inn på rommet...sinna som en tyrk, og smalt igjen døra etter seg [>:][8D]
Jeg og Ø satt oss med hver vår PC og tida gikk. Plutselig følte jeg at det hadde gått lang tid, så
jeg gikk for å sjekke ho. Og jepp; ho sov som en stein! Lot ho sove litt til (blei vel 1,5 time totalt)
før jeg gikk for å vekke ho. Jeg la meg inntil ho og spurte om ho skulle stå opp snart. Da bare krøyp
ho tett inntil meg og ville sove mer
Fikk vekt ho etterhvert, og vi var gode venner igjen som ho sa [;)] Så sier ho: mamma? Hørte du at jeg smelte hardt i stad? Tydelig stolt av det [8D]

Vi koste litt til, sto opp, kledde oss og dro på "bobling" sammen med søss og familien [:D]
Gjett om det var ei som synes det var stas å få pynte seg for å bowle da [:D][:D][:D] Ho har jo vært hjemme fra bhg heile uka, så det var digg å komme ut å kose seg og "pynte" seg ja[;)]
Og jaggu var jeg ikke blitt skikkelig rusten i bowling gitt [:o] Vi var 4 voksne + 3 spillende barn på 4, 4, og 7 år......og de slo meg ALLE TRE!!!!!!!!!!
De to største gutta hos søss har spilt noen ganger før, men det hadde jo ikke noe å si.... og det var Linneas første gang [&:] Godt jeg ikke er en dårlig taper iallefall [;)][8D]

Back
Topp