Finfin dag !:)

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Har vært hos legen, der jeg fikk ordnet tre ukers sykemelding slik at jeg får hoppe over denne praksisperioden. Føles godt å slippe jobbe så hardt og bekymre meg ekstra mye nå som formen er ganske lav. Fikk også bestilt time til første svangerskapskontroll, som da blir 15.april, og da er jeg 11+1 og håper vi kan høre hjertelyd da :) så har jeg bestilt time til ultralyd 2.mai, da er jeg 13+4, så nå gleder vi oss masse til disse datoene :D
 
Så bra med sykemelding for den perioden. Skjønner deg godt jeg, ville hatt det jeg og hvis jeg ikke kunne gjort mitt beste i praksis.
Så gøy med UL time.. Her fikk jeg bestilt meg første kontroll jeg og, men min er 5mai, da er jeg 12+0
 
Jeg fikk og sykemld fra praksis i fjor. Hadde ingenting der å gjøre, med hvilepuls på 120 og bekkenløsning :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk og sykemld fra praksis i fjor. Hadde ingenting der å gjøre, med hvilepuls på 120 og bekkenløsning :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre andre også har gjort det slik. Får alltid dårlig samvittighet for at jeg unngår ting, men det er tross alt for mitt eget og babyens beste :) litt ekstra godt når jeg føler det kanskje er helt feil utdanning og ikke akkurat gledet meg til praksisen.
 
Jeg måtte sykemelde meg fra jobb på torsdag, er tilogmed søndag.. Jeg er eneste sykepleier der så jeg har veldig dårlig samvittighet, samt at det er utrolig mange sykemeldte nå... Men sånn jeg tenker så skal ikke det gå utover meg, jeg er faktisk så kvalm og svimmel at jeg ikke funker på jobb og da kan jeg ikke være der... Det er ikke ansvarlig av meg
 
Back
Topp