Fineste kompliment?

Apeloffen

Forumet er livet
Hva er det fineste/beste komplimentet du har fått ? Og hvem gav deg det ?[:)]

Kan jo nevne mitt da seff.[:D]

Var for ett par år siden da jeg spurte min daværende bestekompis om han syntes jeg var rar og teit... (veit sjøl at jeg er det [:D] ) Og da svarte han; Ja, men på en god måte....
Vet ikke helt hvorfor egentlig, men d satt seg på hjernebarken min hvartfall..[:)]

Hei Lisemor![:)]

Så søtt da! Hvem som sa det? Hmm.. Kjenner jeg deg??[;)] Hehe!

Jeg kommer liksom ikke på noe kjempesøtt.. Ikke noe sånn som har satt seg som jeg kommer på.
Men jeg husker noe min første kjæreste sa til meg.
"Åhh.. du ser ut som Madam Mim!"

Hehe, ikke så søtt, men det har alikavel satt seg i hodet mitt. [:)]

Hei tullmusa!

Kan jo godt hende at du vet hvem jeg er... ikke vet jeg [:D]

hehe, mamad mim ja... kanskje ikke så langt unna [;)]

Bestekompisen til samboeren min betrodde ham en gang at grunnen til at han hadde så problemer med å finne damer var at han målte alle opp i mot meg. Og han hadde aldri funnet noen som var bra nok [:)]

jøss, ikke dårlig d da [:D]

ååå.. d var da koselig[:D]

hehe ja, jeg likte d hvartfall [:D]

I dag var det en kvinlig trenings instruktør som kom bort til meg på trening å sa at jeg så utrolig flott ut.[:)] Da ble jeg glad da! Akkuratt det jeg trengte etter å ha veid meg i dag og oppdaget at jeg har lagt på meg et halv kilo på en uke.

Masse hærlige komplimanger ute å går! [:)] Noen flere?[:)]

Det var det. Utrolig hvor lite som egentlig skal til for å gjøre noen glad. Hum, tror jeg må bli flinkere til å gi det til venner og familie.

Tror man skal blir flinkere til å gi komplimenter jeg... Noen gode ord kan gjøre så mye godt [:)]

hmmm.. jeg har faktisk aldri fått noen komplimenter som virkelig har satt seg i hukommelsen.. selvfølgelig har jeg hørt at jeg er pen og alt slikt og typen sier stadig vekk at jeg er den eneste jenta for han og sånn..
Men jeg vet ikke jeg... det blir liksom ikke sittende sånn virkelig dypt på en måte hvis dere skjønner?? [&:]

Tror det beste komplimentet kom fra bestevenninna mi. Hun bor et steinkast unna, men alikevel hadde hun skrevet et postkort og postet det til meg. En helt vanlig dag. Det eneste hun hadde skrevet var: Du er en enestående venn!

Enkelt og greit[:D]

Det fineste komplimentet jeg har fått er fra en kompis. Egentlig ble jeg ikke så veldig glad for det den dagen han sa det, for jeg var så innmari forelsket i han. Men i dag så kan jeg vel se tilbake på det og se at det må være det beste noensinne:
"Du er den beste venninna jeg noen gang har hatt!" [:)]

forskjellen på deg og en diamant er at det finnes bare en du!
sambo som skrev mld til meg for 4 år siden! sjeldent å få sånne nå

Fineste komplemanget jeg har fått var i sommer. Hadde besøk av min onkel og tante oxo sa min onkel til mamma og pappa at jeg var den nydeligste jenten han noen gang hadde sett. Da ble jeg glad siden jeg var gravid og litt misfornøyd i tillegg.

jeg hadde akkurat blitt sammen med min nå værende samboer. han bodde da sammen med en annen kamerat og hadde ryddet rommet sånn at vi kunne få litt privat liv. jeg la meg ned på senga. han hadde skrudd av lyset og det var kanskje romantisk for i senga kunne du ligge å se på stjernene og månen. så sa han: Å DU ER SÅ FIN I MØRKET. [:D][:D][:D][:D]he he han skulle egentlig si at du er så fin i månelyset. he he det tok litt tid før han klarte å si det for jeg holdt på å knekke meg av latter.stakkars han prøvde å si mye fint om meg den kvelden sånn at jeg skulle glemme det han hadde sagt.

Haha, fin i mørket ja, det er vel de fleste.

Fineste jeg har hørt er av sambo. Jeg traff han på byen en lørd, mand sende han meg en meld og sa at de nydlige øynene måtte han få se kvar dag vist han fikk lov. Syns det var så søtt at han spurte om lov.[:)]

ORIGINAL: mamma igjen snart ?

Mitt beste var da jeg var fjortis og ble mobba for fregnene mine.
Da sa pappa til meg : ditt fjes uten fregner blir som himmelen uten stjerner . du er perfekt slik du er.
Varma utrolig det da og det har jeg aldri glemt...

Syntes det var veldig pent sagt av pappan din[:)] Skjønner godt at du ikke glemmer de ordene [:)]

Back
Topp