Fineste jentenavn

Ja dette var vanskelig! Jeg stemte på Vilde. Synes det er fint, men også Frida og Emma (selv om "alle" kaller barna sine Emma om dagen...). Men som nevnt i den andre navnetråden, er jeg ikke noe særlig for dobbeltnavn. Ingen av navnene var noe vi ville valgt, men sånn er det med navn! Alle mener forskjellig. Og når alt kommer til alt så er det ikke navnet, men barnet man "ser"! Tro meg, jeg har en søster som heter Ragni! Og jeg steila da jeg hørte det... Nå skjønner jeg ikke helt hva jeg syntes var så ille ved det. [;)] Lykke til med navnevalg! [:D] Håper dere er/blir enige, så kan dere blåse i våre meninger!
 
nei, vil gjerne høre meninger! det er bare for gøy! er ikke typen som tar meg så nær av det akkurat[;)][;)]
 
På sistemann stod det mellom
 
Hedda Louise
Hedda Sofie
Emma Louise
Emma Sofie
 
Så jeg stemte da selvfølgelig på Emma Sofie [:D]
 
Hvis du ikke har familie i Oppland, for da blir'a hettende SÅFFJE! Ikke pent..... [:@]
 
ORIGINAL: BlåBoblerPå sistemann stod det mellomHedda LouiseHedda SofieEmma Louise Emma SofieSå jeg stemte da selvfølgelig på Emma Sofie [:D]Hvis du ikke har familie i Oppland, for da blir'a hettende SÅFFJE! Ikke pent..... [:@]
Ja, de har noen rare uttalelser på navn i Trøndelag også... (håper ikke jeg støter noen nå, sorry) Der har Marit en tendens til å bli Marrit, og som du nevner, Sofie, høres ikke pent ut heller! Hehe, men har en stefar som er dansk, og moren min ville så gjerne at halvsøstra mi skulle hete Anja. Ja, DER er i allefall ikke noe pent på dansk for å si det mildt. Det ligner jo ikke engang. Så de fant et annet i stedet de... [:D]
 
Jeg stemte Vilde! Det heter nemlig dattera mi...[:)] Veldig fint navn.
 
syns jentenavn er nesten vanskeligst jeg da....folk sier at de synes det er enklest, men jeg vet ikke jeg altsåååå....DYTT DYTT![:D][:D][:D]
 
Back
Topp