T Tassen09 Flørter med forumet 13 Feb 2009 #1 Ka liker du best av Simen, Jonas, Marius eller alexander???... Liker godt Julian men sambo seier nei til det...
Ka liker du best av Simen, Jonas, Marius eller alexander???... Liker godt Julian men sambo seier nei til det...
Nugatti Glad i forumet 13 Feb 2009 #2 Jeg er veldig glad i Simen. Prøver å få med sambo på Simen Kristoffer[:)]
T Tassen09 Flørter med forumet 13 Feb 2009 #3 Det klang jo bra det, eldstemann heiter Christoffer her... ORIGINAL: Nugatti Jeg er veldig glad i Simen. Prøver å få med sambo på Simen Kristoffer[:)]
Det klang jo bra det, eldstemann heiter Christoffer her... ORIGINAL: Nugatti Jeg er veldig glad i Simen. Prøver å få med sambo på Simen Kristoffer[:)]
T Tassen09 Flørter med forumet 13 Feb 2009 #4 ja det e skikkeleg fint altso.. spørst om eg må "furte" det til meg.. hehe Men Jonas og e fint.. ORIGINAL: Merlina Her har jeg nå en liten Julian, er såå fint gutte navn, Men dumme samboer da hehe, vel da må det bli Jonas...............
ja det e skikkeleg fint altso.. spørst om eg må "furte" det til meg.. hehe Men Jonas og e fint.. ORIGINAL: Merlina Her har jeg nå en liten Julian, er såå fint gutte navn, Men dumme samboer da hehe, vel da må det bli Jonas...............
Oppdrag Nemo Gift med forumet 13 Feb 2009 #6 Julian er jo klart finest [:D] Men av alternativene synes jeg definitivt Simen.
SanderSabine mamsen Forumet er livet 13 Feb 2009 #10 Liker Simen best av de... men jeg er opphengt i S navn da.... hehe... Får jeg noen gang fler barn å det skulle blitt gutt skal han hete Simen...[:D]
Liker Simen best av de... men jeg er opphengt i S navn da.... hehe... Får jeg noen gang fler barn å det skulle blitt gutt skal han hete Simen...[:D]