Finere MED eller UTEN sminke

*p!nk smile*

Forumet er livet
Syntes kjæresten/samboeren/mannen din du er finere med eller uten sminke?? Min syntes MED...hehe[:D]

Jeg har ikke ansikt til å gå uten sminke,misunner de som har det...[:)]

Jeg har ikke vist han trynet mitt uten sminke ennå,og har heller ikke planer om å gjøre det på lenge enda,men jeg VET han kommer til å si med....
For jeg ser virkelig ikke ut uten sminke..og det er seriøst..

Uten, jeg får ikke bruke sminke av han, han hater det.

Ikke at det er noe tap, jeg liker det ikke noe særlig selv. Har aldri brukt noe særlig sminke.

ORIGINAL: *gullene mine*

uten

uten. han syns jeg er naturlig pen...

uten og med alt ettersom hva jeg føler meg vel i[:D] dajlige samboeren min!

han liker meg best naturlig, for da er jeg finest. Men viss jeg tar på litt sminke blir jeg dobbel så fin.

Ordrett fra samboer[8D][:D][:D]

ORIGINAL: LittleMonkey

ORIGINAL: *Meya*

Uten, jeg får ikke bruke sminke av han, han hater det.

Ikke at det er noe tap, jeg liker det ikke noe særlig selv. Har aldri brukt noe særlig sminke.

Får du ikke lov ? [8D]

Sambo sier at han liker meg best uten sminke, men jeg føler at jeg ser litt freshere ut med jeg da :P

Han avskyr det, det minner han alt for mye om før, når han fløy på byen.

Jeg bruker jo aldri sminke ute uansett fordi det kan jeg ikke pga islam, men tenkte på hjemme. Der kan jeg bruke det, men det vil han ikke hehe. Max lypsyl og kanskje mascara liksom.

ORIGINAL: charlieb

han liker meg best naturlig, for da er jeg finest. Men viss jeg tar på litt sminke blir jeg dobbel så fin.

Ordrett fra samboer[8D][:D][:D]

Hehe, litt selvmotsigelse er ikke å forakte[8D]

Her syntes mannen at jeg var like fin med som uten sminke - for 3 år siden. De siste årene med veldig mye stress og lite søvn har satt spor, så nå tror jeg ganske så sikkert at han er enig med meg i at jeg ser best ut med sminke (og halvdau uten)[X(]

Uten, men ble kjent med meg med. + at han gir mer komplimenter med sminke. Menn altså[8D][:D]

Han sier jeg er finest uten sminke, jeg syns jeg er finest MED sminke[8D]

Uten

Exen min sa jeg var finest uten, jeg er ganske naturlig pen sies det [X(] [:D]

Men bruker maskara, for da føler jeg meg mest vel

Begge deler. Jeg sminker meg ikke så innmari mye og går mest bare med mascara og eyeliner. Jeg får så innmari mye kviser om jeg bruker sminke hver dag. Har mye finere hud om jeg ikke sminker meg. Men han synes jo at jeg er ekstra fin når jeg sminker meg da, og det synes jeg selv også. Føler meg bedre da.

ORIGINAL: Mamma t 2gullgutta

Han sier jeg er finest uten sminke, jeg syns jeg er finest MED sminke[8D]

Med[:)]

Uten. Men så bruker jeg ikke så mye uansett så er ikke så stor forskjell :)

Back
Topp