Fine vogna!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
DSC00146.jpg

Ahhh. Sjekk fine vogna jeg hadde til snuppa mi! :-) Må nok investere i ny når lillebor kommer ja. Tenkte jo at det var litt dumt med rosa, men jeg måtte bare ha den! :D

Ligner veldig på min, bortsett fra det rosa. Så her blir det gjenbruk :) trenger du helt ny elle bare ny bag?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

ÅÅÅH! <3<3 Skjønner at du falt for den ja! Pytt sann, du skal ikke ha gutt nå, så kos deg med det rosa <3<3<3

Hihi, jo. Det eeeeer gutt! :-D Derfor jeg må ha ny.. Dessverre så er understellet ødelagt.. Selve sportsdelen er i fin stand også, og den er mer nøytral :-) Men jeg ringte emmaljunga etter den ble ødelagt, og det kostet jo nesten like mye for et understell som å kjøpe ny :p

Hihi, jo. Det eeeeer gutt! :-D Derfor jeg må ha ny.. Dessverre så er understellet ødelagt.. Selve sportsdelen er i fin stand også, og den er mer nøytral :-) Men jeg ringte emmaljunga etter den ble ødelagt, og det kostet jo nesten like mye for et understell som å kjøpe ny :p
Typisk, de vett hvordan de skal tjene penger ;)'men kjekt ed ny da :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hihi, jo. Det eeeeer gutt! :-D Derfor jeg må ha ny.. Dessverre så er understellet ødelagt.. Selve sportsdelen er i fin stand også, og den er mer nøytral :) Men jeg ringte emmaljunga etter den ble ødelagt, og det kostet jo nesten like mye for et understell som å kjøpe ny :p
ÅÅåååjaaa :P hahaha. Da blir det kanskje litt feil ja :P

flott vogn!
Jeg angrer på at jeg kjøpte brun vogn til jenta mi, for det kommer nokså sikkert en jente til og da kunne jo vogna vært litt mer jentete..

Back
Topp