Fine uroer til seng eller lekegrind?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Sliter litt med å finne fine uroer til sengen og lekegrinden.
Liker veldig godt de med heklede figurer i litt rolige farger og så er det de plastikkgreiene med lyd og lys..

Hva har dere valgt?
Har dere noen fine tips?

Jeg kjøpte en brukt i plast med lys, musikk og bevegelse. Har ikke testet den ut, så vet ikke hvordan den er ennå...kjøpte den ganske tidlig, så tenkte ikke da over estetikken.
Når jeg tenker meg om nå så synes jeg ikke de er så fine i forhold til de andre, men den gir mye stimulans da...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøpte en brukt i plast med lys, musikk og bevegelse. Har ikke testet den ut, så vet ikke hvordan den er ennå...kjøpte den ganske tidlig, så tenkte ikke da over estetikken.
Når jeg tenker meg om nå så synes jeg ikke de er så fine i forhold til de andre, men den gir mye stimulans da...

Dette jeg lurte litt på, de glorete i plast er sikkert mye morsommere for den lille enn mine papp- og heklefigurer? :p Har sett på flere ulike uroer i utstyrsbutikkene og da får jeg nesten vondt av å dra kortet til 500-800 Kr for noe jeg ikke liker :p

Tror ikke det er så nøye hvilken uro man velger. Jeg fikk en sånn med lys, lyd og hele pakka sist. Endte med å bytte den inn fordi mini ikke likte den, ble rett og slett for mye over den senga. Så endte opp med en helt enkel med tøyfigurer som snurra sakte rundt. De begynner jo gjerne ikke bry seg om slikt før etter en måned eller to, så det ville jeg ikke stressa med :)

Ville aldri hatt noe med ld og lys hengende over senga - den skal brukes til å sove i :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Jeg kjøpte en sånn plastikk uro med musikk,figurer og den roterer kjempe billig her om dagen som vi har hengt på lekegrinden.
Var innom butikken Sprell før i dag og fy så mye fint der,men syns det er så dyrt..Hadde lyst og kjøpe vognleke,og litt forskjellig men det kostet skjorta der..450 kr.for en vognleke er ikke helt aktuelt tenker jeg..

Men for de som ikke tenker på pris, så anbefaler jeg sprell butikken hvertfall..mye fint:)

Skal ikke ha det vi. I senga skal vi prøve no nytt denne gangen. Minst mulig leking! Her skal det soves;-) lekegrind har vi ikke kjøpt nå da vi ikke har hund lenger og ikke samme behov som før

Har en veldig enkel hjemmelaget uro over sengen, men i duse farger og uten noe lys eller automatisk bevegelse. Har derimot en elektrisk vippestol i stuen med uro som beveger seg. Den skal brukes på dagtid, mens i sengen skal det forhåpentligvis være rolig ;-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Var på toys r us i dag, og de hadde et bra utvalg i uroer.
Vi har en fra Bellino (tror jeg) etter vesla. I sterke farger og med musikk.

Dette jeg lurte litt på, de glorete i plast er sikkert mye morsommere for den lille enn mine papp- og heklefigurer? :p Har sett på flere ulike uroer i utstyrsbutikkene og da får jeg nesten vondt av å dra kortet til 500-800 Kr for noe jeg ikke liker :p

Du kan kjøpe brukt som jeg gjorde, tror jeg betalte 200kr for den, og musikk, lys og bevegelse er jo valgfritt, trenger ikke å skru den på ;)
Eller du kan jo vente og se om det er noe du føler dere har bruk for, godt mulig at den lille ikke bryr seg så lenge de er noe å se på ;)

Du kan kjøpe brukt som jeg gjorde, tror jeg betalte 200kr for den, og musikk, lys og bevegelse er jo valgfritt, trenger ikke å skru den på ;)
Eller du kan jo vente og se om det er noe du føler dere har bruk for, godt mulig at den lille ikke bryr seg så lenge de er noe å se på ;)

Har kikket etter brukte i nærheten uten å finne. Men det kan jo dukke opp senere :) ellers har vi en gårdbutikk her som selger treleker og uroer til en 100-lapp :) Kunne kjøpt en rimelig og fin og se om den gjør nytten der det trengs, over stelkebordet feks? :'I lekegrinden har vi også et aktivitetsteppe så vi trenger vel ikke noe mer der. Absolutt ingen hast men når vi henter vognen får vi noen prosenter på øvrig kjøp. Kunne vært greit å spare litt hvis vi fant noe fint :)

Har kikket etter brukte i nærheten uten å finne. Men det kan jo dukke opp senere :) ellers har vi en gårdbutikk her som selger treleker og uroer til en 100-lapp :) Kunne kjøpt en rimelig og fin og se om den gjør nytten der det trengs, over stelkebordet feks? :'I lekegrinden har vi også et aktivitetsteppe så vi trenger vel ikke noe mer der. Absolutt ingen hast men når vi henter vognen får vi noen prosenter på øvrig kjøp. Kunne vært greit å spare litt hvis vi fant noe fint :)

Det høres jo greit ut :)
Vi har bare kjøpt en som vi tenkte å flytte på til der den gir størst nytte for seg, så tar vi det derfra ;)

Hehe, jeg hadde uro til vesla da ho var baby i senga hennes, måtte fort fjerne den igjen, for ble veldig fort interessant å leke i stedet for å sove:P så kommer ikke til å ha uro i senga denne gangen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hadde en med rolig musikk og rolige (jente)farger på soveplassen til jenta mi, denne gang har jeg ikke uro. Har kjøpt en billig og grei med sterke stimulerende farger på IKEA som jeg skal ha på stelleplassen bare. Den er dog uten musikk.

Back
Topp