Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette jeg lurte litt på, de glorete i plast er sikkert mye morsommere for den lille enn mine papp- og heklefigurer? Har sett på flere ulike uroer i utstyrsbutikkene og da får jeg nesten vondt av å dra kortet til 500-800 Kr for noe jeg ikke likerJeg kjøpte en brukt i plast med lys, musikk og bevegelse. Har ikke testet den ut, så vet ikke hvordan den er ennå...kjøpte den ganske tidlig, så tenkte ikke da over estetikken.
Når jeg tenker meg om nå så synes jeg ikke de er så fine i forhold til de andre, men den gir mye stimulans da...
Sent from my iPhone using BV Forum
Den var jo bare kjempe søtKan tipse om en ålreit butikk: mittrom.no
De har masse fint til en bra pris synes jeg
Selv skal jeg ha denne på stellebordet: Vis vedlegget 57525
Jeg liker den veldig godt hvertfallDen var jo bare kjempe søt
Du kan kjøpe brukt som jeg gjorde, tror jeg betalte 200kr for den, og musikk, lys og bevegelse er jo valgfritt, trenger ikke å skru den påDette jeg lurte litt på, de glorete i plast er sikkert mye morsommere for den lille enn mine papp- og heklefigurer? Har sett på flere ulike uroer i utstyrsbutikkene og da får jeg nesten vondt av å dra kortet til 500-800 Kr for noe jeg ikke liker
Har kikket etter brukte i nærheten uten å finne. Men det kan jo dukke opp senere ellers har vi en gårdbutikk her som selger treleker og uroer til en 100-lapp Kunne kjøpt en rimelig og fin og se om den gjør nytten der det trengs, over stelkebordet feks? :'I lekegrinden har vi også et aktivitetsteppe så vi trenger vel ikke noe mer der. Absolutt ingen hast men når vi henter vognen får vi noen prosenter på øvrig kjøp. Kunne vært greit å spare litt hvis vi fant noe fintDu kan kjøpe brukt som jeg gjorde, tror jeg betalte 200kr for den, og musikk, lys og bevegelse er jo valgfritt, trenger ikke å skru den på
Eller du kan jo vente og se om det er noe du føler dere har bruk for, godt mulig at den lille ikke bryr seg så lenge de er noe å se på
Det høres jo greit utHar kikket etter brukte i nærheten uten å finne. Men det kan jo dukke opp senere ellers har vi en gårdbutikk her som selger treleker og uroer til en 100-lapp Kunne kjøpt en rimelig og fin og se om den gjør nytten der det trengs, over stelkebordet feks? :'I lekegrinden har vi også et aktivitetsteppe så vi trenger vel ikke noe mer der. Absolutt ingen hast men når vi henter vognen får vi noen prosenter på øvrig kjøp. Kunne vært greit å spare litt hvis vi fant noe fint