Fine trille-sko

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Ja, det er snart på tide å komme seg ut av huset med barnevogna :) Og i den forbindelse vil jeg fortsette å være "hot mama", uten at kroppen skal lide.

Det jeg mener, er; Jeg har skikkelig dårlig rygg og er avhengig av gode sko i hverdagen. Samtidig sliter jeg innmari med å finne jogge-/fritidssko jeg synes er stilige.

Er ikke så glad i alle effektene som skoene gjerne har nå for tiden, prøver å finne stilrene sko, men det går ofte på bekostning av komforten. Så...noen tips?

Jeg går så og si bare i mine Nike Free 5.0. Kanskje ikke så veldig stilige, men veeeeldig behagelige :)

Jeg går så og si bare i mine Nike Free 5.0. Kanskje ikke så veldig stilige, men veeeeldig behagelige :)

Samme her! Kunne ikke forestilt meg hverdagen uten de skoene. Jeg tør å påstå at jeg er ganske motebevisst, men på trilleturer gjelder kun Nike Free 5.0.

Jeg kjøpte meg nettopp noen hikingsko som er supergode til mine bein..

Vil anbefale deg å dra på en sportsbutikk og fortell hva slags bruk skoene skal være til, hva slags evt andre ønsker du har... Det gjorde jeg.. Har litt brede bein, underpronerer, går mye turer men løper ikke noe særlig... Var vel noe av d jeg "kom med". Har brukt de noe skoene ca 14 dager og kjenner godt jeg har invisert i riktige sko :)

Jeg sliter med kne og for meg er d viktigere å ha knær som funker i mange år framover enn å se fryktelig hot ut når jeg går tur ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også Nike joggesko,usikker på hva mer de heter men de er nå lilla og syns de er både gode og fine:). Nike har jo veldig mange gode og fine sko da. Kan jo være litt dyre men syns det er verdt det. Har slitt ut flere par:). Har selv mye vondt i føtter,ben og rygg og syns som sagt Nike er det beste å gå med. Det er viktig at skoa ikke er for harde syns jeg da. Kommer sikkert mye skosalg framover nå da. Jeg var heldig og fant mine siste på salg:).

Måtte sjekke;). Nike pegasus heter mine. Ellers har jeg også hatt oasics(sikkert feil skrevet) med gelpute som jeg har vært veldig fornøyd med:).

Back
Topp