Fine sparkebukser, hvor?

Saskia

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Jeg gikk gjennom babyklærne etter eldstemann igår, og så at vi har spart mye mindre enn jeg trodde, så her må det kjøpes inn litt. Jeg føler ofte at jeg finner fine bodyer i butikkene, men bukser med fot eller sparkebukser finner jeg lite jeg liker. Alt er så "storbarn"-aktig. Jeg vil gjerne kle babyen som en baby :)

Har dere noen tips til steder jeg kan kikke? Nettsider eller fysiske butikker :)

Jeg liker veldig godt fixoni sine sparkebukser. Jeg vet ikke hvor man finner de i fysisk butikk, men hvis du googler merket så er det mange nettbutikker som fører det merket.

Zalandoo, name it, ellos og barnas hus har sparkebukser[emoji4] Vil selv ha en del sparkebukser, men siden vi ikke vet kjønnet og har funnet lite nøytrale så venter vi med å bestille til babyen er født[emoji4]

Hadde samme opplevelse som deg da jeg gikk gjennom tøyet idag! Og husker hvor utrolig dårlig det fungerte med sokker på baby! :p
Så veldig fin tråd. :)

var innom jollyroom i går. masse salg der og masse fint :-). endte opp med å kjøpe en del siden jeg henger litt etter med kleshandling..

Back
Topp