Fine negler ??

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Har bestandig spist på neglene mine, de har vært tynne og umulig og få lang. Men som sist jeg gikk gravid har jeg nå fått my bedre vekst av neglene og de er mye sterkere enn før. Utrolig lite som skal til for og føle seg vell :) elsker de lange sterke neglene mine :)

Flere som har det sånn??

Det er en god følelse når man føler seg vel :) Jeg har aldri vært en neglbiter, mem har slitt med negler som tåler altfor lite og som knekker for den minste lille ting :P Jeg fikk da et tips om å begynne å bruke neglelakk litt ofte, for neglene ble da litt tykkere og knakk ikke like lett. Dette funka og jeg ble superfornøyd over å endelig kunne spare til lange negler :)

Husker jeg hadde en periode da jeg var lita, hvor jeg var ekstrem å bite negler. Men vente meg av med det før ungdomsskolen.. Har alltid hatt solide negler, og liker at de er litt ordentlig. Men med jobb i helsevesenet, så ender jeg ofte opp med å klippe de korte og klar neglelakk. Vurderer å fikse dem litt på salong, får se før jul :)

Tar du vitamintilskudd under graviditet? Kan være det som gjør det. Mine negler har blitt mye sterkere og finere etter jeg begynte med gravitamin :)

Kunne virkelig ønske neglene mine var fin! Klarer ikke slutte å bite :(

Før heg ble gravid kunne jeg ikke ha hverken lange negler eller neglelakk pga jobben. Når jeg var sykemeldt og nå i permisjon er det såå deilig å kunne ta på lakk:) føler meg absolutt mye freshere:)

Jeg hadde det også sånn :) Veldig deilig å faktisk kunne spare litt :p

Har kjempe dårlige negler som ikke er fine i det hele tatt. Men så fort jeg blir gravid får jeg diva negler. Kjempestas!!

Back
Topp