Fine navn ⚘

Vi har det fra serien the100. En karakter der som heter Bellamy Blake, kan jo høre den engelske uttalen der, også bruker vi bare norske "L'er"
Må snike litt, me har ei Octavia fra the 100's og ei Heyli j2015 :cool: digga Bellamy!:woot:

Jeg tror vi ender på Erica dersom det er jente. MEN jeg er jo skråsikker på at det er gutt denne gangen :hilarious: Og neida, jeg er ikke begeistra for gutteversjonen av navnet.. det hadde nemlig gjort at navnet ble enkelt, så det går jo ikke :banghead::hilarious:

Mine favoritter er nok:

Guttenavn: Julian, Elliot, Noah, Max, Wilhelm, Ludvik, Emre, Adam, Matheus, Odin og Oliver..

Jentenavn: Eila, Lone, Nikoline, Tale, Linn, Kassandra, Ingvild, Amelia, Helmine, Vivi, Tilde, Kaisa, Vilma, Hermine

:love7

Så utrolig mye fint navn !
Her er Erica, Albert, Elliott, Elias, Alba, Emmy noen av favorittene. Men første gikk navnløs i 2 uker, så spent på om denne får navn før fødsel hvis alt går bra..

Er det noen som har noen fine navn både gutte- og jentenavn på
M?

Jeg er veldig glad i Magnus på M for gutt ^^ heter selv Marie så heier såklart på den for jente :cool:
Har Magnus i nær familie, så ønsker meg litt mer utradisjonelle navn på ett sett:o
Magnus, Mathias, Marius, Mikael, Mikkel.. Markus - navn i omkretsen vår så må være noe annet enn disse på gutt.. helt umulig

Har Magnus i nær familie, så ønsker meg litt mer utradisjonelle navn på ett sett:o
Magnus, Mathias, Marius, Mikael, Mikkel.. Markus - navn i omkretsen vår så må være noe annet enn disse på gutt.. helt umulig
Til inspirasjon, her jeg bor heter guttene mye sånn:

- Maik
- Maddox
- Max
- Marlon
- Malte
- Matteo
- Milan
- Manuel
- Moritz
- Mael
- Milo
- Marco
- Macarius
- Makani
- Maleko

Har gutt som heter Frantz fra før, så ikke alt som passer til det. Men har en foreløpig liste;

Jente: Amanda, Adelin, Amelia, Aurora, Noor ,Arielle, Lovise
Gutt: Edwin, Samuel, Levi, Colin, Gabriel, Ludvig

Back
Topp