Fine navn ⚘

Noen guttenavn jeg har på listen:
  • Noah
  • Theo
  • Milo
  • Milan/Milano
  • Mio
  • Marlo
  • Wilmer
Men noen av de er litt uvanlige, så vet ikke hvordan de blir å fungere :bookworm:

jeg sliter med guttenavn.. der har jeg få jeg føler noe spesielt for. Kom gjerne med masse forslag så jeg kan utvide listen min :love017

Å vanskelig med guttenavn!
For jente har jeg alltid likt Sofia :love7

Jeg er veldig glad i familienavn, og er veldig glad i litt gammeldagse navn :angelic:

Jentenavn: Klara og Lovise, sliter dog litt med å få med samboer på Klara :hilarious:
Guttenavn: synes det er vanskeligere, men vi liker begge to navnet Ansgar, og jeg har veldig lyst på Konrad :shy:

Jeg er veldig glad i familienavn, og er veldig glad i litt gammeldagse navn :angelic:

Jentenavn: Klara og Lovise, sliter dog litt med å få med samboer på Klara :hilarious:
Guttenavn: synes det er vanskeligere, men vi liker begge to navnet Ansgar, og jeg har veldig lyst på Konrad :shy:
Oi Ansgard har jeg ikke hørt før, kult! Er det norskt?

Jeg syns Maja er så fint og passer i Mai, men vi har en i familien med det navnet allerede, finnes det noen andre kule navn med Mai? Ikke May.

Sjeldne, men fine navn:

- Aylin
- Aurelia
- Lilo
- Eden
- Adiel/Adelin
- Bellamy
- Werner
- Birje
- Harlin
- Milou
- Jupiter
- Snefryd
- Solina
- Svanhvit
- Dovre
-

Noen bonus-navn fra 18- og 1900- tallet
- Prætorius
- Diis
- Desiderius
- Blostrup
- Blancheflor
- Dagbjørt

Sjeldne, men fine navn:

- Aylin
- Aurelia
- Lilo
- Eden
- Adiel/Adelin
- Bellamy
- Werner
- Birje
- Harlin
- Milou
- Jupiter
- Snefryd
- Solina
- Svanhvit
- Dovre
-

Noen bonus-navn fra 18- og 1900- tallet
- Prætorius
- Diis
- Desiderius
- Blostrup
- Blancheflor
- Dagbjørt
Kanskje jeg skal foreslå Dagbjørt dersom samboer sier nei til noen av mine andre forslag? :laughing002

Oi Ansgard har jeg ikke hørt før, kult! Er det norskt?
"Ansgar er et mannsnavn med gammelhøytysk opprinnelse og er sammensatt av ledd som betyr «gud» og «spyd». En nordisk form av navnet er Åsgeir" Kopiert fra Wikipedia :happy: min pappas onkel (min grandonkel) heter det, og lever den dag i dag! Synes det er sjelden og litt gammeldags, ser for meg en liten pjokk på 3 år med bukseseler og sixpence som heter Ansgar :shy::love017

"Ansgar er et mannsnavn med gammelhøytysk opprinnelse og er sammensatt av ledd som betyr «gud» og «spyd». En nordisk form av navnet er Åsgeir" Kopiert fra Wikipedia :happy: min pappas onkel (min grandonkel) heter det, og lever den dag i dag! Synes det er sjelden og litt gammeldags, ser for meg en liten pjokk på 3 år med bukseseler og sixpence som heter Ansgar :shy::love017
Absolutt! Helt herlig syn :woot: :Heartpink :shy: Jeg tenker det må bli en Ansgar på dere!

Min første fødte, G2015, heter Bellamy. Vi elsker navnet og får veldig mange komplimenter for det. Vi har også en J2017 som heter Hailey. Sitter denne har jeg lyst på Casey. Det passer så fint både til gutt og jente, men litt usikker på om mannen er med på den. Han ønsker Hennie hvis jente.

Min første fødte, G2015, heter Bellamy. Vi elsker navnet og får veldig mange komplimenter for det. Vi har også en J2017 som heter Hailey. Sitter denne har jeg lyst på Casey. Det passer så fint både til gutt og jente, men litt usikker på om mannen er med på den. Han ønsker Hennie hvis jente.
Bellamy var jo såååå fint :woot: :Heartpink Men skjønner ikke helt hvordan det uttales! Stilige navn altså :Heartpink

Noen guttenavn jeg har på listen:
  • Noah
  • Theo
  • Milo
  • Milan/Milano
  • Mio
  • Marlo
  • Wilmer
Men noen av de er litt uvanlige, så vet ikke hvordan de blir å fungere :bookworm:
Vi har også wilmer på lista :) :Heartred

Ellers liker jeg Ruben godt.

Jeg vil ha Ellinor hvis det blir jente. Ellie for kort :HeartredMen det sa mannen nei til :dead:

Navn er vanskelig synes jeg!!

Back
Topp